Hjælp venligst, hvis du har kendskab til tysk arbejdsret

> Fora > Erhvervs- og arbejdsliv i Tyskland > Hjælp venligst, hvis du har kendskab til tysk arbejdsret

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    nescaff til
    deltager

    Hej venner, mine kære venner, det er fem år siden jeg kom til Tyskland. Jeg har arbejdet i to år. Jeg har ikke tysk som modersmål. Jeg havde en kæmpe arbejdsulykke for 2 måneder siden. Jeg havde en kæmpe ulykke på min fod Jeg har masser af varer faldet på min fod Jeg arbejder på en marmorfabrik, mit kød blev knust. Jeg har lige købt sygepapir i 6 uger. Jeg kører en hæftemaskine med en stige igen. Jeg har svært ved at stoppe min huslæge var på orlov for en uge kiggede han midlertidigt på en anden dr 30 dages rapport skrev til mig 30.10.2017 til 30.11.2017 Jeg fik de rapporter, jeg fik, den ene blev overladt til arbejdspladsen, jeg gav den ene til arbejdspladsen, og den anden gik til De sendte rapporten igen, fordi det var vores fejl, jeg ringede til arbejdsstedet igen om morgenen, sagde han, igen gik jeg til arbejdsstedet, jeg fik rapporterne fra arbejdspladsen, jeg gav arbejdspladsen accepterer ikke denne rapport Jeg ved ikke hvordan man skal svinge dig i en måned Jeg kender ikke lovene her fristlose de gav mig 20.11.2017 28.2.2018 hver måned 27 lå senest og gik ikke i seng jeg har min løn 28 de gav mig exit, der forstår lovene, kan du hjælpe mig.

    rustemxnumx
    deltager

    Hej min ven,

    Jeg tror, ​​han er skyldig, hvis Dr. ikke sendte sine rapporter. I dette tilfælde tror jeg, du skal se din arbejdsplads hos Dr. Hvis du ikke får resultater, skal du også tage papirer til Arbeitstamt og et papir fra Dr. om den begåede fejl. Der er også en sådan situation. Jeg hører ubegrundede krumtap modtaget fra huslæger. Hvis du har for meget krumtapakseludskrivning, kan du have problemer.

    hjerteløs
    deltager

    Hej bro, først og fremmest, blive frisk snart. Den første er, at ingen arbejdspladser har ret til at afskedige dig, fordi du er syg eller har en rapport. Han var syg tidligere, og da han fik sin rapport, fik de ham ud, så gik vi til retten med advokaten, og vi vandt, og så fik vi ikke meget penge. Men din situation er meget anderledes, du har haft en arbejdsulykke, arbejdsgiveren betaler en høj erstatning til sine arbejdere i Tyskland, hvilket giver beskæftigelse fra permanente skader i arbejdsulykker. Min opfattelse er, at de prøver at slippe af med dig, fordi firmaets frygt er på grund af det. Du finder en god advokat og går til retten. Jeg havde en arbejdsulykke hos advokaten, så lægen rapporterede om permanent skade på min fod, og virksomheden skrev for at slippe af med mig, da jeg blev rapporteret, og jeg havde en arbejdsulykke. , fortsæt med at købe så meget som du kan, det betyder ikke noget, 1 måned og 2 måneder senere bliver virksomheden nødt til at betale for dem.

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.