Skilt tyrkisk mors ægteskab med sin tyske statsborger, bor i Tyskland med sit barn og barn

> Fora > Spørgsmål som Tysklands familiesammenføring, pas, tysk visum, Tyskland opholds- og arbejdstilladelser, forsikring, brug af kørekort i Tyskland > Skilt tyrkisk mors ægteskab med sin tyske statsborger, bor i Tyskland med sit barn og barn

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    brcnfs
    deltager

    Jeg er en mor på 31 år og har en datter på 8. Vi besluttede at gifte os med vores nabos søn, som er tysk statsborger, men går 1. ægteskab hurtigere i Tyrkiet eller i Tyskland? Jeg har ikke et A1-dokument Hvis jeg får visum, tager jeg med min datter i 3 måneder som turist. Så vender jeg tilbage og tager eksamen. Jeg ved selvfølgelig ikke om jeg skal giftes i Tyskland denne gang Det er med andre ord akut A3 tilstand Tror du 1 måneders forløbet der bliver nok? Og når jeg bliver gift, kan min kone så få hjælp fra staten? Selvom min datter er fra min ekskone, vil hun passe os i Tyskland.. Kan hun få andet honorar end skattefradrag?eller kan jeg få hjælp, når jeg bliver gift?Der er i øvrigt ikke noget økonomisk problem Men jeg vil gerne støtte på en måde.. Jeg ville blive meget glad, hvis jeg kunne finde svar på mine spørgsmål. På forhånd tak.

    yenicerixnumx
    deltager

    Hilsner.

    Først og fremmest ændrer det desværre ikke noget at være gift i Tyrkiet eller Tyskland. Efter ankomsten som turist skal du vende tilbage til Tyrkiet og ansøge om familiesammenføringsvisum. Jeg synes selvfølgelig, det ville være bedre, hvis vielsen fandt sted i Tyskland. Hvis du kan, synes jeg, du skal gifte dig i Tyskland. For at blive gift i Tyskland skal din ægtefælle først og fremmest få en termin fra den kommune, hvor han/hun bor. så vil den allerede give en liste over dokumenter. Du kan få disse dokumenter fra Tyrkiet. 1,5 måned er nok, 1 måned er nok. så længe du studerer hårdt. a1 er allerede den mest basale eksamen. Hvis du lærer grundlæggende enkle ord og verber og de første grammatiske oplysninger, vil du bestå eksamen. Du kan finde meget materiale om dette på vores side. Glem ikke at arbejde med bogstavmønstre også. Arbejder din ægtefælle i øjeblikket med bistand? Eller får han hjælp fra regeringen?

    brcnfs
    deltager

    Merhaba :) Ja, det virker. Der er ingen hjælp. Hvordan vil mine forfrysninger være? 

    Nesibe af
    deltager

    Jeg forstår ikke, hvad du mener med flyrejsen, men ja, der vil ske en efternavnsændring, og den ændres i dit pas. Du kan hurtigt klare det fra det tyrkiske konsulat.

    Merhaba :) Ja, det virker. Der er ingen hjælp. Hvordan vil mine forfrysninger være?

Viser 3 svar - 1 til 3 (3 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.