Hvordan vinder man en kamp mod skøre tyrkere? (hjort på tyske fora)

> Fora > Cafe almancax > Hvordan vinder man en kamp mod skøre tyrkere? (hjort på tyske fora)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Jentzsch
    besøgende

    Miraklerne udført af Nationals i Euro 2008 satte dagsordenen i verden... Idéer til, hvordan man kan besejre tyrkerne, cirkulerer på internettet...

    Da det tyrkiske landshold også væltede Kroatien, var tyskerne i et alvorligt 'rush'. Denne travlhed gør sig selv blandet med ophedede diskussioner på chatsider på internettet og sjovt i 'hjort'.

    Der sker en masse i chatrummene i disse dage om, hvordan man besejrer de 'skøre tyrkere'. Nogle tyskere siger: 'Ingen, inklusive dommeren, bør bære et ur', nogle siger: 'Hvis Tyrkiet lukker 2 mål ind, skal bolden erstattes med et 'firkantet'...
    'Crazy Turks'-legenden skabt af Tyrkiet i EM er nummer ét på dagsordenen for fodboldfans i Tyskland, vores modstander i semifinalerne.

    'Chat'-sider på internettet i hele Tyskland stiller spørgsmål som "Hvordan vinder man en kamp mod de skøre tyrkere?" Den er fuld af spørgsmål og absurde svar. Her er nogle eksempler på 'Crazy Turks' nævnt på forskellige websteder og chatrum:

    Holdet, der vil vinde mod tyrkerne, bør absolut ikke score det første mål.

    Hvis holdet mod Tyrkiet tager føringen, skulle der ikke være tid tilbage for det tyrkiske hold til at lave et kick-off efter målet.

    Spilletiden i Türkiye-kampe bør ikke være 90 minutter.

    Ure skal fjernes på hele stadion, undtagen dommernes arme. Trænere, tekniske udvalg og tilskuere bør have forbud mod at bruge ure under kampen.

    UEFA bør ændre reglen for at indføre en ny regel om, at et hold skal have mindst et minut mellem to mål.

    Særligt forbud mod A, N og S

    Hvis målmændene på hold, der har brugt tre udskiftninger, får et rødt kort, bør de have forbud mod at sætte en anden spiller i målet.

    Tyrkiske spillere, hvis navne starter med 'A', 'N' eller 'S' (de betyder Arda, Nihat og Semih), bør udelukkes fra at komme ind i modstanderens udvisningsboks i kampens sidste minut.

    Målet for det tyrkiske hold skal være lavet af elastikstænger.

    Tyrkiske tilskuere bør ikke have adgang til stadionerne.

    Türkiye bør fjernes fra UEFA og inkluderes i fodboldforbundet på et andet kontinent.

    Hvis holdet, der spiller mod Tyrkiet, er foran med mindst 2-0 i de sidste to minutter af kampen, bør reglen om at spille med en firkantet bold, ikke en rund bold, indføres.

    Tyrkere er alle som Che Guevara

    Ligeledes er der rådyr på tyske hjemmesider om, hvorfor Tyrkiet har så stor succes. Et par eksempler på disse er:

    Alle tyrkiske fodboldspillere er venstreorienterede. De adopterede princippet om den legendariske revolutionære Che Guevara: "Lad os være realistiske, lad os kræve det umulige."

    De tror ikke på, at det er muligt at score et mål i fodbold uden at lukke et mål ind.

    De leger med deres hjerter, ikke med deres fødder.

    Da de ikke spiller under kampen, er de meget mere energiske og dynamiske end deres modstandere i de sidste minutter.

    De vil gerne svare de politikere, der siger "Du er ikke inkluderet i Europa" ved at vinde Europa Cuppen.

    Ingen af ​​deres spillere har en fast position. De kan alle spilles overalt; selv angriberen kan passe ind i målet. (De mener, at Tuncay skal erstatte Volkan, som modtog et rødt kort.)

    Lige meget hvad du gør, kan du ikke slå det. Prøv ikke forgæves... ;D

    nat 2
    deltager

    Gudskelov, vi har noget, som de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får bits i denne kamp yawww

    Efter den sidste kamp taler vores landsmænd stadig på gaden, yaw

    Jeg har en italiensk ven, hvad han sagde i går, se og hør

    Han sagde: "Jeg vil gå for at se kampen i morgen, og jeg vil råbe TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske hold."

    Sådan er det med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDEN VEJ YOOKKKKKKKK

    klap) klap) klap)

    “Tak for din indsats, jeg læste den og grinede meget.  ;D ;D Lad os se hvordan aftenen bliver hvis du kigger forbi her, vi ses Jentzsch  :D "

    nisanur
    deltager

    inkl. Vi tror af hele vores hjerte, at vi vinder

    nat 2
    deltager

    gooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    minutter 22
    1:0

    klap) klap) klap) klap)

    esma xnumx
    deltager

    Gudskelov, vi har noget, som de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får bits i denne kamp yawww

    Efter den sidste kamp taler vores landsmænd stadig på gaden, yaw

    Jeg har en italiensk ven, hvad han sagde i går, se og hør

    Han sagde: "Jeg vil gå for at se kampen i morgen, og jeg vil råbe TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske hold."
    Sådan er det med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDEN VEJ YOOKKKKKKKK

    klap) klap) klap)

    “Tak for din indsats, jeg læste den og grinede meget.  ;D ;D Lad os se hvordan aftenen bliver hvis du kigger forbi her, vi ses Jentzsch  :D "

    Nat, er din italienske ven oprigtig?  :) sagde han eller gjorde han sakami?
    Jeg var faktisk overrasket over, at en italiener sagde dette...  :)
    Alle jokes til side.... De skrevne artikler fik mig til at grine meget... de lader alle til at have et gran af sandhed i sig.

    Tak for delingen, Jentzsch.

    Den største Türkiye ...  ;D

    nat 2
    deltager

    Gudskelov, vi har noget, som de ikke har, Jentzsch, insha'Allah :engel: bønner

    hahahaha   ;D  vi får bits i denne kamp yawww

    Efter den sidste kamp taler vores landsmænd stadig på gaden, yaw

    Jeg har en italiensk ven, hvad han sagde i går, se og hør

    Han sagde: "Jeg vil gå for at se kampen i morgen, og jeg vil råbe TÜRKEI TÜTKEEI, jeg støtter det tyrkiske hold."
    Sådan er det med mange venner

    DENNE MACI ALICAZZZZ ANDEN VEJ YOOKKKKKKKK

    klap) klap) klap)

    “Tak for din indsats, jeg læste den og grinede meget.  ;D ;D Lad os se hvordan aftenen bliver hvis du kigger forbi her, vi ses Jentzsch  :D "

    Nat, er din italienske ven oprigtig?  :) sagde han eller gjorde han sakami?
    Jeg var faktisk overrasket over, at en italiener sagde dette...  :)
    Alle jokes til side.... De skrevne artikler fik mig til at grine meget... de lader alle til at have et gran af sandhed i sig.

    Tak for delingen, Jentzsch.

    Den største Türkiye ...  ;D

    Min Esmacim-ven er en rigtig `tyrkisk ven elsker os meget, elsker også ezogelinsuppe.

    Nå, han er en seriøs person, men han siger, at han værdsætter tyrkernes oprigtighed, altid vores gæstfrihed.

    det er kendt hehe vi snakkede i går, der er ingen lyd fra at råbe yawww meget ked af det Esma macim vi mistede

    Han har endda en trøje  :D :D :D :D :D

    esma xnumx
    deltager

    Er din ven single... hahaah  ;D  selvfølgelig er det en joke...  ;D

    Wow, jeg er så stolt nu.

    Jeg ønsker dit venskab fortsætter... hvis din ven er en kvinde... var det første spørgsmål, jeg stillede
    læs venligst ikke.  ;D

    ( uffff esma 41 vær ikke sådan noget yawww )  ;D

    Kaşüstü
    deltager

    Min datter (9,5 år) sagde til vores tyske nabo (efter at Tyskland mistede førstepladsen):
    Dem, der spiller dårligt, vinder altid (det skal trøste ham, men han er ikke klar over, hvilket godt budskab hahahah) ;D

    Til dem, der ikke forstår budskabet: Tyskland spillede også dårligt mod Tyrkiet, selv de tyske aviser indrømmede det.  ;D

Viser 7 svar - 1 til 7 (7 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.