SELAMUN ALEYKUM MINE BRODERE 17 MARS VISA-ANSØGERE ??

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ümmetimuhammed
    deltager

    17. marts 2015 Jeg ansøgte om visum på det tyske konsulat i Izmir. Da min mand gik og spurgte, kom hans dokumenter elektronisk, de sagde, at han ikke kom med post endnu, og det har været 32 ​​dage, er det normalt? Min kone er tyrkisk statsborger, har en god løn, intet problem, hun modtager ikke statsstøtte
    placere Düsseldorf
    Har jeg nogen søskende, der kan hjælpe mig med dette?
    Gud velsigne dig sikkert ..

    heidi 078
    deltager

    Hej bror, jeg er netop blevet medlem. Lad mig fortælle dig, at min ansøgningsdato den 19. marts kun manglede dokumenter, jeg udfyldte den 26. marts på min liste, jeg gav mig den, min destination er REMSCHEID, jeg er meget tæt til Düsseldorf, jeg tog til Tyskland et par gange, før min familie er der. De mødtes, mine dokumenter er væk, de har endnu ikke undersøgt, men de har endnu ikke undersøgt, de sagde, at anmodningen om asyl er for meget, vi vil sende dig et brev hurtigst muligt, vi venter.

    ümmetimuhammed
    deltager

    Hej, mange tak
    Er din ægtefælle tysk statsborger?
    og fra hvilken by ansøgte du?
    Min kone kom elektronisk, men hun fik at vide, at papirer endnu ikke er modtaget fra Izmir.
    Problemet siges i Izmir

    heidi 078
    deltager

    Venligst, min kone er tyrkisk statsborger, og hun har et normalt 8-timers job plus yderligere job i weekenden, hun har aldrig modtaget statsstøtte indtil nu, det tyske konsulat i Ankara er mit ansøgningssted, jeg tror en situation relateret til Izmir er forsinket. Han rejste til Tyskland, jeg tror, ​​han fik visum om 5 dage, hans kone er tysk statsborger. Efter 17 dage tager din kone sig af dine dokumenter, hun sagde, at stedet du vil gå til er lille, det tager ikke lang tid. Lad os se, vi venter.

    ümmetimuhammed
    deltager

    held og lykke med os, inshaALLAH, tålmodighed og tillid er nødvendige
    Mange tak for din hjælp. Hvis der er nogen forbedring, så skriv, jeg skriver, hvis jeg har gjort det
    Pas på

    heidi 078
    deltager

    Hvad mener du? Jeg tror ikke, jeg kan være til nogen hjælp, men at dele information er lidt godt for dem i vores situation. Inden jeg blev medlem, havde jeg læst og fulgt med i, hvad der blev skrevet i et stykke tid, selvom det er meningsløst at være opmærksom på hver artikel, fordi alles situation og position er forskellig... Lad os selvfølgelig holde hinanden orienteret om udviklingen.. Held og lykke bror, må Gud give os alle tålmodighed og lethed.

    ümmetimuhammed
    deltager

    Hej brødre og søstre
    Hvis der er nogen forbedring ved at ansøge i marts, så lad os også vide det her. Lad os hjælpe hinanden for Guds skyld.
    Må min HERRE give tålmodighed til alle mine brødre, som venter.
    AMINE

    erddinc
    deltager

    Sa. Hvor mange dage efter ansøgningen sendes online mail Har nogen oplysninger om emnet?

    Jeg kurca slot
    deltager

    Sa. Hvor mange dage efter ansøgningen sendes online mail Har nogen oplysninger om emnet?

    Min kone ansøgte fra izmir den 11. marts. 17 martter var blevet behandlet i systemet. Dokumenterne var ankommet til udlændingekontoret den 30. marts.

    erddinc
    deltager

    Min kone ansøgte fra izmir den 11. marts. 17 martter var blevet behandlet i systemet. Dokumenterne var ankommet til udlændingekontoret den 30. marts.

    De behandler sent, når de er online, til systemet: $

    ümmetimuhammed
    deltager

    Hvilken by anvendte han den 11. marts?
    og din ægtefælle i hvilken by
    fordi disse er vigtige for os at få oplysninger, mange tak.

    Jeg kurca slot
    deltager

    Hvilken by anvendte han den 11. marts?
    og din ægtefælle i hvilken by
    fordi disse er vigtige for os at få oplysninger, mange tak.

    Ja, jeg er tysk statsborger, jeg skrev til min kone des, hun søgte fra izmir, her er limburg a..hessen stat..men det ser ud til, at vores job vil tage lidt længere tid, konsulatet anmodede om en krydsforhør, men de gav ikke en dag endnu. :(

    heidi 078
    deltager

    Vi talte om at give hinanden besked, det sidste brev kom i dag, tre måneders lønsedler, dokumenter som skal udfyldes af arbejdspladsen der viser at der er en ubegrænset ansættelseskontrakt, dokumenter der skal udfyldes af udlejer, pas... Farvel, Tillykke med fødselsdagen.

    ümmetimuhammed
    deltager

    Gud hjælpe os alle
    Insha'Allah snart, disse vil alle forblive som et sødt minde i vores hukommelse.

    Jeg kurca slot
    deltager

    Hej bror,
    Du havde en krydsforhør i dag, hvordan gik det?? Hvad spurgte de om?

    erddinc
    deltager

    Insha'Allah gik alt godt.

Viser 15 svar - 1 til 15 (21 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.