Jeg vil handle i henhold til de oplysninger, du giver...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ahmetgultekin
    deltager

    hej venner, jeg er ny i formularen, jeg har brug for presserende oplysninger, må Allah være tilfreds med dem, der har oprettet denne formular. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ud til at have to jobs, så hun kan bringe mig. Hans første job er 1,150 euro om måneden på hverdage, og hans andet job er 350 euro i weekenden, hvilket giver i alt 1,500 euro. Så vidt min kone lærte af en person i Tyskland, lærte hun, at der blev beregnet, hvilket job hun tjente flest penge. Da han er tyrkisk statsborger, betaler han husleje derhjemme. Mon ikke de regner det som en total eller er det beregnet fra 1,150 euro. kan du hjælpe tak. Jeg vil handle efter de oplysninger du vil give, der er ved at komme et brev fra udlændingepolitiet.

    muratbdr
    deltager

    hej venner, jeg er ny i formularen, jeg har brug for presserende oplysninger, må Allah være tilfreds med dem, der har oprettet denne formular. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ud til at have to jobs, så hun kan bringe mig. Hans første job er 1,150 euro om måneden på hverdage, og hans andet job er 350 euro i weekenden, hvilket giver i alt 1,500 euro. Min kone lærte af en person i Tyskland, at der laves beregninger på hvilket job hun tjener flest penge på. Da han er tyrkisk statsborger, betaler han husleje derhjemme. Mon ikke de regner det som en total eller er det beregnet fra 1,150 euro. kan du hjælpe tak. Jeg vil handle efter de oplysninger du vil give, der er ved at komme et brev fra udlændingepolitiet.

    Du kan vise dit arbejde, bror, det er bedre for dig. Så vidt jeg har læst, bør det være mindst 2 og 1350 euro for tyrkiske statsborgere. Ingen formalitet påkrævet for en tysk statsborger. men efter udgifter til husleje osv. er det 1380 euro pr person, hvad skal det være? andre venner kan give bedre information. tyrkiske ægtefæller


    Venner, hvis ægtefæller er tyrkiske statsborgere, har muligvis flere oplysninger.

    Busrasalih
    deltager

    hej venner, jeg er ny i formularen, jeg har brug for presserende oplysninger, må Allah være tilfreds med dem, der har oprettet denne formular. Min kone bor i Tyskland / Berlin og ser ud til at have to jobs, så hun kan bringe mig. Hans første job er 1,150 euro om måneden på hverdage, og hans andet job er 350 euro i weekenden, hvilket giver i alt 1,500 euro. Min kone lærte af en person i Tyskland, at der laves beregninger på hvilket job hun tjener flest penge på. Da han er tyrkisk statsborger, betaler han husleje derhjemme. Mon ikke de regner det som en total eller er det beregnet fra 1,150 euro. kan du hjælpe tak. Jeg vil handle efter de oplysninger du vil give, der er ved at komme et brev fra udlændingepolitiet.

    Lad mig give dig nogle oplysninger, det bør ikke overstige 8-timers arbejdsreglen i begge job. Desuden er indkomsten lav i begge situationer lige nu. De sagde, at min kone er 1400 euro, men berlin vil have det højt. Det er meget vigtigt, at han arbejdede mindst 6 gange i begge job, og det var en af ​​vores afvisningsbeslutninger, fordi han skiftede job. Det er meget vigtigt, at hun aldrig nogensinde får hjælp. Jeg kan hjælpe, hvis du har andre spørgsmål.

    sobi_90
    deltager

    Du nævnte Berlin, jeg vil også tage til Berlin. Jeg ansøgte den 12. februar. Tager det lang tid, før visummet ankommer, og min kone vil ikke have nogen indkomst fra en tysk statsborger? Tak.

    Busrasalih
    deltager

    Du nævnte Berlin, jeg vil også tage til Berlin. Jeg ansøgte den 12. februar. Tager det lang tid, før visummet ankommer, og min kone vil ikke have nogen indkomst fra en tysk statsborger? Tak.

    Vi ansøgte den 8. oktober, og min kone afleverede dokumenterne i den første uge af december. Så sendte de den 2. januar passet med et afslag. De forsøger at klare sig intenst, men hurtigt. Jeg ved, at der ikke anmodes om indkomst fra tyske statsborgere.

    sobi_90
    deltager

    Gjorde du indsigelse efter afslaget?

    Busrasalih
    deltager

    Gjorde du indsigelse efter afslaget?

    Vi gjorde ikke indsigelse, vi konsulterede advokaten, fordi de havde en 2-siders indsigelse, så der var meget. Advokaten sagde, at man ikke skulle rette disse ting. Vi har ansøgt om tysk statsborgerskab, vi venter på ham direkte, vi laver rettelser, der er 6 måneder til dem.

    sobi_90
    deltager

    Må Gud hjælpe alle, jeg håber alle får deres visum og genforenes med deres ægtefæller så hurtigt som muligt.

    Busrasalih
    deltager

    Må Allah hjælpe alle, insha'Allah, alle vil få deres visum så hurtigt som muligt og møde deres ægtefæller.

    Amen, jeg håber alle

    Eselma
    deltager

    Min kone er selvstændig. Hun vil vise sin indkomst for de sidste 7 måneder. Hun tilføjede også sin indtjening fra et onlinejob. Disse får de gjort på skattekontoret.For en garanti.

    Lad mig give dig nogle oplysninger, det bør ikke overstige 8-timers arbejdsreglen i begge job. Desuden er indkomsten lav i begge situationer lige nu. De sagde, at min kone er 1400 euro, men berlin vil have det højt. Det er meget vigtigt, at han arbejdede mindst 6 gange i begge job, og det var en af ​​vores afvisningsbeslutninger, fordi han skiftede job. Det er meget vigtigt, at hun aldrig nogensinde får hjælp. Jeg kan hjælpe, hvis du har andre spørgsmål.

    mange tak bro jeg har mange flere spørgsmål :)  Det ser ud til, at det er hverdage på det job, han købte 1150. Han optræder også i weekenderne i sit job, som han modtager 350 eu for. Ville i alt 1,500 ikke være nok? Han har arbejdet på samme job de sidste 7 måneder. er der noget andet problem? (ahmetgültekin) Jeg skrev på vegne af min ven fra kurset

    Eselma
    deltager

    Han arbejder andre steder, end når han arbejder som freelancer Han betaler selv sin forsikring Din ægtefælle kan sende en e-mail til udlændingepolitiet og spørge. Det gjorde min bedstemor og fik svar på sine spørgsmål.

Viser 12 svar - 1 til 12 (12 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.