Stof til dem, der siger, at jeg er deprimeret. "Hvad sker der i den menneskelige hjerne"

> Fora > Cafe almancax > Stof til dem, der siger, at jeg er deprimeret. "Hvad sker der i den menneskelige hjerne"

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    nat
    besøgende
    281068.jpg
    Hjernen er sådan en kraft.

    Jeg tror på, at enhver tanke, der passerer gennem dit hoved, er et krav... Hvis du vil have gode ting og tænke på pæne ting, vil svaret komme præcis sådan, Men hvis du altid lever med frygt og tvivl, vil du efterlyse dem samme ting.

    Folk, der er bange for trafikulykker, kommer altid ud i ulykker. Hvis du sætter ud med frygt og hele tiden forestiller dig dette i din hjerne og spreder negativ energi rundt, vil du helt sikkert forårsage, at chaufføren kommer ud for en ulykke, men hvis du kører bil og har sådan en frygt, så lad være med at køre...

    Der sker altid noget med børn til overbeskyttende forældre, så selvom nogen kaster en sten, så kommer det.
    Dit barn bliver forvirret, så tænker du: "Hvis jeg ikke beskytter ham, vil der altid ske negative ting for ham."

    Jeg undrer mig hvorfor ?

    Lyder det ikke sådan (mit æg kommer ud af en kylling eller en kylling)?

    Vi er blevet et så ulykkeligt samfund, at vi ikke kan sige godmorgen til hinanden, vi taler altid om negative begivenheder, når vi mødes, vi er bange for at sige, at jeg har det godt, hvis nogen siger, hvordan har du det, uanset hvordan de sige, vi klager straks og siger, at alt bliver værre og værre, vi taler om vores sygdomme og dødsfald.Skønheden og glæden ved at chatte med venner er væk.

    Vi klager altid over, at der ikke er penge, som om enhver, der spørger dette, vil bede os om penge.
    Bare fortsæt, uanset hvad du siger NEJ, bliv ved med at ødelægge det, ved konstant at klage og fremstå negativ og patetisk, alt er væk.
    savner dens velsignelse, og du vil indse, at du savnede dine venner efter alt dette klynk.

    Folk, der altid siger, at de ikke har penge, savner så meget deres penges velsignelse, at de en dag kommer og ser, at de virkelig er løbet tør for penge, men dette formål kan være i obligatoriske udgifter, der ikke er på kontoen, eller der kan være beløb, der skal bruges på sundhed.

    Mennesker, der altid siger, at de er syge, vil helt sikkert være syge. Lad hjernen undergå konditionering, uanset hvilken sygdom du frygter og inviterer, vil bringe den til dig.

    Efter et stykke tid begynder Skaberen at modtage disse velsignelser fra sine tjenere, der ikke ved, hvordan de skal være taknemmelige for de velsignelser, der er givet.
    Se dig omkring, og du vil se mange eksempler.

    Kom til dem, der siger, hvordan har du det fra nu af
    Start med at sige, at jeg er MEGET GOD. :)

    Vi er blevet sådan et samfund, at vi ikke kan finde tid til at elske den anden person, fordi vi dømmer dem. ja :)

    Vi har dog brug for kærlighed i alle aldre.

    Hvis kærlighed ikke tilbydes, er det ikke kærlighed.

    Uanset hvad du elsker, men har intense følelser af kærlighed inde i dig.

    Når du siger din kærlighed til nogen og forstærker den med gestus, sender du ham en så smuk energi, at din lykke kommer tilbage til dig i form af energi.
    Du finder ikke det positive, du får i noget andet.

    Hvis en mor med en ny baby har problemer eller har en negativ personlighed, skal du holde hendes baby i hendes arme og røre ved hendes bare hud, når hun er mest positiv.
    Hvis du vil have dine babyer til at være fredelige og sunde, skal du prøve at opdrage dem i et roligt, fredeligt og positivt miljø.  
    Prøv ikke at holde ham i dine arme, når han er sur og vis ham din grænseløse kærlighed.
    Kys, lugt og vid, at disse dage vil gå hurtigt og
    Ved, at de vokser meget hurtigt.

    Selvom nogle forældre elsker deres børn meget, kan de ikke udtrykke og vise dette.

    Hvorfor ?

    Hvornår vil du vise?
    Er det ikke en tak og en tak for at vise kærlighed til denne gave givet af Gud på den bedst mulige måde?

    Hjernen er sådan en kraft, der

    En person kan enten lamme sig selv, dræbe sig selv eller besejre kræft ved at bruge sin hjernekraft.
    Så længe du kan konditionere din hjerne.
    Næsten 13 milliarder nerveceller i vores hjerne
    har. Hver celle frigiver omkring 7.3 kilovolt energi.
    Det er ikke muligt i praksis, men i teorien, lad os antage, at alle nerveceller i hjernen frigiver deres energi på samme tid, der frigives en energi på omkring 350 millioner kilovolt, hvilket betyder, at alle elbehovet i en stor metropol.
    har magt til at tillade sig det.
    Jeg vil fortælle dig om en begivenhed, der kom ind i lægebøgerne,

    ”Et køletog, der bruges til at transportere kød, stopper ved en station til rengøring.
    Arbejderne begynder at rense vognene, mens den ene arbejder renser en vogn, den anden arbejder tror, ​​at vognen er tom og låser døren udefra.
    Et øjeblik senere forlader toget, og et stop senere stopper det ved en station for at købe kød.
    Når vogndøren til den arbejder, der forbliver lukket, åbnes, er arbejderens
    Det ligner, at han frøs ihjel.
    Men de ser, at vognens temperatur er ved normal temperatur, det vil sige, at den ikke er blevet overført til fryseren.
    Men fordi arbejderen, der forblev lukket, ikke vidste dette og troede, at han ville fryse ihjel, forberedte hjernen betingelserne for frysning,
    Han tilpasser sin krop til dette ved at vise alle tegn på at fryse.”...

    Så kanaliser din hjerne til positive ting.
    Der er nogle mennesker, jeg ville ønske, jeg kunne leve længere, når de altid taler
    Jeg taler om, hvordan jeg kan leve 1-2 år mere og gøre dette ofte.
    de gentager og sætter en dødstid for sig selv.
    Jeg er meget bange for dette ord, hvis de siger dette med tro, vil de konditionere deres hjerner på en sådan måde, at de dør, når de virkelig siger det.
    Det er derfor, uanset hvor gammel du er, altid have et mål og drømme, så du kan leve længe.
    Mennesket lever, så længe det drømmer.
    Hvilket sandt ord er det ikke?

    Det er slut i går. Der er ingen gentagelse af i går, ligesom drømme.
    I morgen ved vi aldrig, det kan være godt eller dårligt.

    Men jeg kender mit øjeblik, mit ben er brudt, jeg skriver denne artikel, men min kone er med mig, mine børn lever, og derfor er jeg den lykkeligste person i verden, og fordi jeg ikke kender min fremtid, kan jeg brug dette øjeblik på den bedste, mest behagelige og positive måde.
    Jeg vurderer.

    Jeg kan ikke ødelægge dette øjeblik ved at tænke på en fremtid, jeg ikke kender.

    Gør det samme og del dit liv med 3, forudsat at du ikke blander det sammen.

    I går, i dag, i morgen...

    Vi elsker pludselige belastninger.

    Fordi ved pludselig stress stiger adrenokortikotrop hormon (ACTH) i kroppen og hukommelsen, bliver opfattelse og energi super.

    Med andre ord er dette hormon kroppens forsikring mod stress.

    Men hvis du gør denne stress til en ond cirkel, det vil sige, hvis du konstant sætter den op i din hjerne, hvis du altid tænker over det, vil alle de positive ting, der kommer, gå tilbage.

    Med andre ord glemsomhed, energitab, modvilje, migræne, mave-tarm-klager, søvnløshed, hjernetumorer, blodtryksudsving, følelsesløshed i forskellige dele af kroppen, ulykke, endda depression, hjerte-relaterede
    Du vil lægge grunden til klager og kræft.

    Hvorfor ville du se disse selv?

    Det er nok at være smart, kontrolleret og positiv.

    Hvis du er under meget stress, skal du finde hobbyer, det vil sige rydde dit sind.

    Kanaliser det til andre job, så effekten af ​​stressoren er mindre eller beskæftiger dig med de ting, du elsker, og gør dig glad.

    Hvis du ikke kan gøre disse, bed så bed den mystiske effekt af bønner på mennesker dem positivt.

    Jeg ønsker altid godhed og beder om godhed, selv derhjemme og på gaden... :angel:

    tak skal du have Yildiz Batirbaygil

    ATAAN2
    deltager

    Ben JEG ER MEGET GOD Lad mig starte med at sige, så kære nat, tak, tak, store dele-bifald:) bifald:) bifald:)

    nat 2
    deltager

    bifald:) bifald:) bifald:)

    oliven
    deltager

    Ben JEG ER MEGET GOD

    …mysterium…
    deltager

    Jeg læste en bog som denne, og den virkede et stykke tid, men efter det mistede den sin virkning, da jeg ikke brugte den, jeg vil prøve den igen, jeg vil ikke give op med at prøve... hej :) søster, du er super, tak for denne smukke deling... :-*

    LOVE-40
    deltager

    okay okay :)

    …mysterium…
    deltager

    Dette er kun til dig min elskede... bifald :) (hav det godt for evigt... :-* )

    Må Gud velsigne dig, fordi du fik os til at tænke i en positiv retning. Tak for din indsats. Jeg er meget glad. Gudskelov. Jeg vil have det godt.

    nat 2
    deltager

    okey:) okey:) okey:)

    nat 2
    deltager

    Ben JEG ER MEGET GOD Lad mig starte med at sige, så kære nat, tak, tak, store dele-bifald:) bifald:) bifald:)

    Jeg vil også starte dagen sådan i morgen ;)
    Jeg tror, ​​jeg skal læse denne artikel fra tid til anden, okay :)

    nat 2
    deltager

    Jeg holdt mit ord, ;)
    Ben Jeg har det rigtig godt Jeg startede dagen med at sige hej :)

    …mysterium…
    deltager

    klapsalver :) klapsalver :)

    nat 2
    deltager
    Det er slut i går. Der er ingen gentagelse af i går, ligesom drømme.
    I morgen ved vi aldrig, det kan være godt eller dårligt.

    Men jeg kender mit øjeblik, mit ben er brudt, jeg skriver denne artikel, men min kone er med mig, mine børn lever, og derfor er jeg den lykkeligste person i verden, og fordi jeg ikke kender min fremtid, kan jeg brug dette øjeblik på den bedste, mest behagelige og positive måde.
    Jeg vurderer.

    bifald:) bifald:) bifald:)

    …mysterium…
    deltager

    klapsalver :) klapsalver :)

    nat 2
    deltager
    Kom til dem, der siger, hvordan har du det fra nu af
    Start med at sige, at jeg er MEGET GOD.

    bifald:) bifald:) bifald:)

    …mysterium…
    deltager

    Hvis jeg ikke sagde, at jeg er MEGET GOD... :haha: Ville "jeg er super" ikke skære det? valutakurs ;) ;D

Viser 15 svar - 1 til 15 (19 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.