Måder at forstå Akkusativ og Dativ...

> Fora > Tysk kursus- og vidensbank > Måder at forstå Akkusativ og Dativ...

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ophøjet
    deltager
    Det jeg har forberedt er ikke et citat...
    Jeg har selv forberedt det hele...
    Hvis jeg tager fejl, vil jeg gerne have, at mine venner eller vores lærer retter mig...
    Mit mål er at være til hjælp for venner, der ikke ved...

    ::) Inde i dig Gud velsigne dig Siger det bare::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    deltager

    Gud velsigne dig, ophøjet ;)

    Jeg er sikker på, at disse oplysninger vil være meget nyttige for folk, der er forvirrede over dette problem. 1 Jeg sendte linket til siden til min ven evene ;)

    ophøjet
    deltager

    Amen Timur, jeg er glad for, at jeg kunne hjælpe.. ::)

    fbsahin
    deltager

    Mange tak…

    memolixnumx
    deltager

    :) Hej min ven Yücel, du forklarede det meget godt, mange tak 😮 :o. Jeg har lige et spørgsmål, og jeg ville blive meget glad, hvis du kan hjælpe mig. Hvor er disse navneord altid placeret i sætningen? Er det efter eller før verbet? Det vil sige über, nach, auf, an, von disse (Hvordan kan jeg bruge det i en sætning med ordet dersen) eller (schreiben) Jeg kunne ikke forstå, hvordan jeg skulle bruge det, tak i rykke. :)

    ophøjet
    deltager

    :) Hej min ven Yücel, du forklarede det meget godt, mange tak 😮 :o. Jeg har lige et spørgsmål, og jeg ville blive meget glad, hvis du kan hjælpe mig. Hvor er disse navneord altid placeret i sætningen? Er det efter eller før verbet? Det vil sige über, nach, auf, an, von disse (Hvordan kan jeg bruge det i en sætning med ordet dersen) eller (schreiben) Jeg kunne ikke forstå, hvordan jeg skulle bruge det, tak i rykke. :)

    som memoli mate,

    Jeg har givet dem i form af en tabel før, jeg ved ikke, om du kiggede,
    Dette emne, du leder efter, er inkluderet... (se tabellen nedenfor).
    2. $ IK)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    selimistan
    deltager

    Gud velsigne alle er et vanskeligt emne at forstå

    ophøjet
    deltager

    Gud velsigne alle er et vanskeligt emne at forstå

    Amen, fra os alle sammen...

    nahur
    deltager

    Nå, lad mig fortælle dig det, jeg har gået i skole i Schweiz i hvor mange år, jeg har aldrig set noget som det du beskrev.Må Gud velsigne dig og mange tak for din hånd og hjerne.

    Pas på
    deltager

    Min kære Yukuk-bror, dette er måske lidt svært for begyndere, men det er et emne, som alle har svært ved, selv tyskere har svært ved at forstå deres egen grammatik. Anyway, tak alligevel, må Gud velsigne dig……

    ophøjet
    deltager

    Min kære Yukuk-bror, dette kan være lidt svært for begyndere, men det er et emne, som alle har svært ved, selv tyskere har svært ved at forstå deres egen grammatik. Anyway, tak alligevel. Må Gud velsigne dig...

    Ja, det var vist lidt sådan... Så lad os kalde det A2

    forud for
    deltager

    tak

    Kaşüstü
    deltager

    Det tog timer at forberede dette, jeg ved, at jeg forberedte en lignende.
    Kun en god og hjælpsom person kan gøre det sådan.
    Gud velsigne dig.

    ophøjet
    deltager

    Det tog timer at forberede dette, jeg ved, at jeg forberedte en lignende.
    Kun en god og hjælpsom person kan gøre det sådan.
    Gud velsigne dig.

    Ja, det tog mig et stykke tid, men mit mål er at dele noget... :D :)

    hej yücel ven virkelig tak, du forberedte noget rart, men der er noget galt her rum DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FÜR DİE HİLFE

    DER TOURIST DANKT DEM BEAMTE FUR DIE IS NOT HILFE (DER TOURIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DİE HİLFE)

Viser 15 svar - 1 til 15 (48 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.