Tysk% 100 permanent ordmemorisering, der husker hundredvis af tyske ord

< Fora < Aktive lærings- og tyske ordmemoriseringsmetoder < Tysk% 100 permanent ordmemorisering, der husker hundredvis af tyske ord

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    strongmist er
    deltager

    Hej venner
    Jeg ønskede kort at dele den metode, som jeg tænkte og anvendte selv og opnåede 100% succes.
    De siger, at sproget er glemt, men af ​​en eller anden grund spørger folk ikke, hvorfor modersmålet ikke glemmes.:)
    Det er ikke her, det eneste under dette er gentagelse, der er to typer hukommelse hos mennesker, kontinuerlig, men kontinuerlig, kortvarig og langvarig, langvarig memorisering går igen.
    Først og fremmest er jeg en person, der tog A1-eksamen og planlagde at starte et liv med en familiesammenføring i Tyskland, jeg er madingeniør, jeg tjente 15 point for 89 dage siden, men den forrige eksamen var 54 på grund af min mangel af ordforråd.
    Under alle omstændigheder er essensen af ​​arbejdet at finde 14 ord hver dag (eksempelvis fra henholdsvis A1 A2 B1-bøger) og skrive dem regelmæssigt på den ene side af vores notesbog og skrive dem på bagsiden af ​​notesbogen, hvor ordet gør ikke har en mening, og at gentage de samme ord hver dag uden at se på betydningen. Der oprettes et ordforråd med ord.
    Nu har jeg mere end 1000 ordforråd, og jeg tænker ikke engang på betydningen af ​​de ord, jeg gentager, og det er meget let at gentage ... og dette afspejles selvfølgelig i at tale med mindre end halv grammatik, endda lytte og skrive ..
    Tro mig inden for 2 år med en halv time om dagen åbner en container på 10000 ord mange døre for dig på sprog og andre områder i dit liv. Tænk ikke på, hvordan man gentager 10000 ord hver dag.
    Jeg fortsætter stadig ... Jeg håber, jeg kunne give en idé
    Held og lykke med

    slvia
    deltager

    Som tyskelærer synes jeg, du deler meget godt, jeg vil gøre det nu 14 ord hver dag, tak for at dele (:

    saalesk
    deltager

    Det er værd at prøve

    Rodolfo
    deltager

    At lære et sprog kan være mere permanent med et bestemt teknisk arbejde, som du sagde. Åh, hvis vi kun kunne anvende det fuldt ud :) Tak fordi du delte.

    alicorak
    deltager

    yuppi:) yuppi:) yuppi:) yuppi:) tak

    Gülseren
    deltager

    Tak, jeg prøver :)

    reyyan til
    deltager

    Har du et link eller noget? Hvorfor kan jeg ikke se? ???

    shamata
    deltager

    Har du et link eller noget? Hvorfor kan jeg ikke se? ???

    Essensen af ​​arbejdet er at finde 14 ord hver dag (eksempelvis fra henholdsvis A1 A2 B1-bøger) og at skrive dem regelmæssigt på den ene side af vores notesbog og skrive dem på bagsiden af ​​notesbogen, hvor ordet ikke har nogen betydning og gentage de samme ord hver dag

    alicorak
    deltager

    tickoff:) tickoff:) tickoff:) yuppi:) yuppi:) klap:) klap:) klap:) klap:) klap:)

Viser 8 svar - 1 til 8 (8 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.