tysk chat site

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Tutay
    deltager

    enten kom jeg ind, men ingen taler til mig :-
     
    Jeg antager, at de sagde, hvad han taler om; Dama var sjov at chatte på et sprog, folk ikke kender ... ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    deltager

    Så du kommer til deres niveau med masser af turkan, over tid lærer vi ved at tale eller skrive.

    Tutay
    deltager

     
      Du har ret, men de taler så meget, at jeg opgav mit håb nu! Disse tyske læringssessioner varer nogle få måneder. :-
      nok, jeg vil tale nu ;D

    djævelen21
    deltager

     
      Du har ret, men de taler så meget, at jeg opgav mit håb nu! Disse tyske læringssessioner varer nogle få måneder. :-
      nok, jeg vil tale nu ;D

    Ja, jeg vil også tale sådan, som om du kæmper sådan
    Jeg vil fjerne al min stress nu
    boleeeeeeeeeeeeee
    jeg bin djævel
    boööööööööö
    666
    felan  ;D
    derefter ich bin ein türke
    Jeg sværger, at hvis vi vidste om emnet, siger jeg altid meget. :)

    yazyagmuruxnumx
    deltager

    Held og lykke, forhåbentlig sker det, bror, bare rolig.

    Tutay
    deltager

    djævelen du bist sehr komisch. ;D ;D

    ich auch...
      Jeg lærer tysk, så jeg vil chatte i 2 dage, som om jeg gjorde tilbagefald til nationen ..
    lad folk se, hvordan de kan chatte ... du vil returnere alle til carpmisa ;D ;D

    yazyagmuruxnumx
    deltager

    Turkan Du ligner en bestemt pige, det er jeg sikker på at du vil. Jeg er sikker på at du vil stikke i denne tyske, broder.

    aybastili ekrem
    deltager

    Jeg tror, ​​vi kan løse dette sprog med Allahs tilladelse. Hvis vi kan give os selv lidt mere til dette sted og føje noget af os selv til dette sted, hvorfor ikke tale som dem. Hvad mangler vi dem?

    Nazira
    deltager

    :)

    Tutay
    deltager

    ya ich möchte bisey sagen: D alle på dette link taler anderledes tysk ..
      De fleste af dem er fra Schweiz? Jeg ved det allerede halvhjertet.. ;D

      Jeg besluttede, at dette sted ikke er noget for mig ;D ;D

    aybastili ekrem
    deltager

    turkan Jeg ved ikke, hvilke problemer der har forvirret dit sind. Jeg tror, ​​hvad vi skrev her, webstedsadministratorer følger. Hvis der er en fejl, korrigerer de, der kender det allerede.
    ???

    Tutay
    deltager

    Hvad fik du forkert ..
    Ved du, Yazyaguru gav et link i begyndelsen af ​​dette emne?
    Jeg taler om ham, det er ikke relateret til siden!
                                            kein problem alt ok.  ;)

    aybastili ekrem
    deltager

    entschuldigung Sie bitte! :-[

    Tutay
    deltager

    Das ist Egal! ;)

    yazyagmuruxnumx
    deltager

    Turkan har ret, men schweizisk bruger et sprog, der kommer fra satintysk, så de taler alle tysk, de prøver bare at tale tysk med dem, de vil svare dig tysk ok også du rammer to fugle med et dårligt træk, en dag, du vil være i stand til at finde vej til spidsen, og du bliver fjernt fortrolig med det sprog, min bror er en person. to sprog betyder en helt anden eksistens  ;D

Viser 15 svar - 1 til 15 (46 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.