At huske tyske ord

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    rtstxnumx
    deltager

    Alle har en anden måde at huske ord på, fyre, og jeg sagde, lad mig fortælle mine egne, måske fungerer en ven. Jeg gør det ikke for navne, det er let at huske navnene, når man undrer sig og konstant ser på de ting, man støder på i dag, er ordforrådet uden artikler allerede dannet.

    Jeg startede på anbefaling af en ven, han sagde, at ord er solgt, og jeg sagde, at jeg skulle skrive, hvad der virker for mig først. Først og fremmest skriver jeg verbet, jeg forberedte små papirer til dette. På bagsiden skriver jeg bøjningen i tredje person ental og verbet i tredje form. Det har ikke været muligt at bruge den anden version, det er nok at sige, at jeg gjorde det i Tyskland indtil videre. Jeg skriver betydningen under dem, og det er ikke let at glemme, hvis du skriver en sætning om dette ord efter at have skrevet betydningen, uanset hvad det er. Da jeg forberedte det for første gang, skrev jeg ikke sætningerne, og de slettes let fra hukommelsen. Jeg vil også gerne nævne, at jeg først startede med uregelmæssige verb. Efterhånden som dagene går, vil du være mere begejstret for, at de talte ord i miljøet vil være ord, du husker.

    Jeg tog privattimer i 1 år, mens jeg var i Tyrkiet. Gud velsigne min lærer, det var meget godt. Det var meget godt, at han tilbragte 3 måneder i Tyskland hvert år og forklarede, hvordan det var at tilpasse sig det skiftende sprog. Men da jeg kom til Tyskland, startede jeg fra a1-a2 igen. Fordi lærerne her har en anden udtryksstil end i Tyrkiet. Jeg synes det er både underholdende og logisk. Men man kan ikke lære noget sprog som modersmål efter 4 års alderen. Det siger jeg som lægekandidat :) Min ven har studeret her i 7 år og holder endda konferencer og seminarer som ingeniør. Han bestod DAF næsten uden nogen fejl, men selv siger han altid, at jeg har mangler :)) han siger, at det aldrig bliver som modersmålet... ah, selvom vi også var sådan, selvom vi havde mangler.

  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.