Tysk kursus om ILM og Goethe instituttet

> Fora > Generelle tyske og tyske A1 familiekombinationskurser > Tysk kursus om ILM og Goethe instituttet

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    guru
    deltager

    Hej venner,

    Jeg søgte i forummet, men det eneste, jeg kunne finde om kurserne i Istanbul, var netalmanca.com.

    Vi leder efter et tysk A1-kursus i Istanbul til min kone. Da jeg ringede til goethe-instituttet, sagde de, at de og Istanbul-sprogcentret var eksamenscentret. Imidlertid siger mange kursuscentre på internettet, at de er inkluderet i eksamenen. Der er tydeligvis skurke i denne forretning

    Vi er nødt til at sigte igennem, for der er ingen weekendkurser
    Er der nogen tilfredse med Istanbul sprogcenter?

    teşekkürler

    fuk_xnumx
    deltager

    Der er mange korrekte institutioner, der holder foredrag nu, men den institution, der aflægger eksamen, er 4 goethe, telch, osd og tesdaf. Den institution, der tager eksamen, dvs. forbereder eksamensopgaverne, er en af ​​disse 4 kurser, fordi kun Tyskland accepterer eksamensbeviser modtaget fra disse 4 navne som gyldige, hvis du har tid til at udføre dit arbejde, enten selvstudium eller gå til de steder, der giver lektioner til a1-eksamen, men kun a1 vil ikke være generel tysk

    guru
    deltager

    min kone har afsluttet sin anden uge på sprogcentret i istanbul og er nu meget tilfreds. Så hvis der er folk, der ønsker at gå, kan jeg anbefale Bakırköy.

    netalman ved
    deltager

    HANIM ASIYE WONDERFUL, MEN DU SØGER KURSER OG FÅ INFORMATION!

    guru
    deltager

    lady asiye der ikke forstår? komedie eller du er seriøst komedie

    netalman ved
    deltager

    :) :) :)

    guru
    deltager

    Tror du, du har lært noget nu? Jeg har ikke noget job, jeg tilmeldte mig kurset, men jeg har at gøre med dig.
    Det er alt hvad du er. Du taler vrøvl. Gudskelov er mit navn ikke Asiye, for hvis du brugte mit navn her, kunne jeg skrive værre ting!

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.