Tyske værelse fremme

> Fora > Spørgsmål og svar om tyske lektioner > Tyske værelse fremme

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    darkinoglu_
    deltager

    Venner, jeg har hjemmearbejde på tysk. Vi introducerer et værelse først. Vi vælger et billede efter ham. Vi introducerer rummet Eksempel: Domme vil blive lavet som om jeg har en natbord ved siden af ​​min seng Hjælp venner

    Billede:

    0NnLqR.jpg

    specifik.
    deltager

    Hej
    Jeg er ked af at høre, at du er her. Ich hab en großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Jeg kan mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand et schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf en anden Wand…. Auf der retten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kan aber diesen Tisch auch as Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch ene Kommode mit 5 Schubladen and 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Jeg prøvede at være så hjælpsom som jeg kunne, min ven. Jeg håber, det fungerer for dig.

    yenicerixnumx
    deltager

    Min ydmyge mening. Hvis vi foretager denne kampagne, vil det ikke gøre dig noget godt. Jeg tror, ​​du introducerer, skriver her, hvad du ved, vi finder og løser manglerne, dette vil være mere nyttigt for dig.
    Godt

    Venner, jeg har hjemmearbejde på tysk. Vi introducerer et værelse først. Vi vælger et billede efter ham. Vi introducerer rummet Eksempel: Domme vil blive lavet som om jeg har en natbord ved siden af ​​min seng Hjælp venner

    Billede:

    0NnLqR.jpg

    darkinoglu_
    deltager

    Ja, du har ret, men jeg forstår intet fra tysk :D

    darkinoglu_
    deltager

    Dette er Arda

    Hej
    Jeg er ked af at høre, at du er her. Ich hab en großes Zimmer mit viel Möbelstücke…Mein Bett ist 100×200 cm groß and hat auch ein Bettkasten… Jeg kan mansche unbenutzte Sachen hier das Bettkasten reintun…. Neben dem Bett befindet sich eine Nachtkommode mit 2 Schubladen….Über meinem Bett, gibt es auf der Wand et schönes Panorama Bild….Es gibt noch ein fast gleiches Bild auf en anden Wand…. Auf der retten Seite von der Nachtkommode, gibt es Computertisch… Ich kan aber diesen Tisch auch as Schreibtisch….Ich hab einen Stuhl in der Farbe gelb….noch ene Kommode mit 5 Schubladen and 2 türige Kleiderschrank mit Spiegel hab ich ja auch…. Die Frontfarbe der Möbeln sind blau und der Korpus ist in der Farbe buche… Das letzte Teil meines Zimmers ist ein schöner Teppich auch in blau aber noch in beige…. Also wie gesagt, ich hab ein großes Zimmer mit viel Möbelstücke….

    Min ven, der skrev dette. Er du sikker på, at de skrev det? Det er dejligt længe, ​​men

    kaanxnumx
    deltager

    Alle elementerne på billedet svarer til det tyske sprog, som din ven fortæller, kort sagt, de er alle korrekte. :)

    e er
    deltager

    Tak…..

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.