Sådan underviser du i Tyskland

> Fora > Erhvervs- og arbejdsliv i Tyskland > Sådan underviser du i Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    ozzzyj
    deltager

    Hej, som en, der lige nu venter på et familiesammenføringsvisum, ville jeg spørge, om der er nogen blandt jer, der har oplysninger.Jeg har været engelsklærer i staten i 7.5 år, men jeg vil afgive min opsigelse, når jeg kommer til Tyskland. Selvom jeg undersøgte noget, kunne jeg ikke finde fuldstændig information, jeg var lidt forvirret, for at være ærlig...
    Hvad skal jeg gøre for at undervise i engelsk på en privatskole eller institution i Tyskland? Er det kun muligt med diplomækvivalens? Eller er der diplomækvivalens på dette felt for mit felt? Jeg ville blive meget glad hvis nogen der ved kunne hjælpe mig 🙏🏻 Mange tak, bifald til jer alle :)

    fuk_xnumx
    deltager

    Så vidt jeg forstår, vil officeren og officeren komme til Tyskland for at lade lidt mere tænke på det, tror jeg,

    ozzzyj
    deltager

    Så vidt jeg forstår, vil officeren og officeren komme til Tyskland for at lade lidt mere tænke på det, tror jeg,

    Jeg er nødt til at fratræde, fordi det er en familiesammenføring

    yenicerixnumx
    deltager

    Jeg er nødt til at fratræde, fordi det er en familiesammenføring

    Her bruger de en lidt anden procedure for at være lærer. Derfor foreslår jeg, at du først får nogle oplysninger om anerkennung, inden du kommer her.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Dette er stedet. Du kan tale på engelsk. Få oplysninger om telefon AC og synkroniser dit eksamensbevis så hurtigt som muligt. Derefter kan du arbejde, hvor du vil.

Viser 3 svar - 1 til 3 (3 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.