Kan jeg flytte til Belgien med en opholdstilladelse modtaget fra Tyskland?

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Kan jeg flytte til Belgien med en opholdstilladelse modtaget fra Tyskland?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Oberfranken
    deltager

    Hej,

    Min kone er tysk statsborger, og jeg kom til Tyskland som tyrkisk statsborger. Jeg venter i øjeblikket på, at sessionen bliver frigivet. Jeg vil have den om 2 uger, hvis Gud vil. Min kone arbejder ikke her i øjeblikket. Så, Jeg kan heller ikke arbejde. Kommer til mit spørgsmål.

    Vi har et hus og jobmulighed i Belgien Kan min kone og jeg flytte til Belgien og bo der med den opholdstilladelse, jeg får herfra? Da min kone har status som EU-borger, ved jeg, at hun har ret til at flytte, hvis hun viser mig det hus, hun skal bo i. Så det bliver som at flytte fra en del af Tyskland til en anden. Mon ikke de vil bede om nogle betingelser fra mig? Hvad er detaljerne? Jeg vil blive glad hvis nogen med nogle oplysninger kan hjælpe.

    Jesse 7
    deltager

    Der er en skraldespand i højre side af stolen, der er en seng på bagsiden af ​​stolen, der er et skab i højre side af vinduet, der er bøger i skabet, der er et klædeskab ved siden af skab, der er pynt i klædeskabet.

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.