Jeg rejser fra Tyskland til Holland

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Jeg rejser fra Tyskland til Holland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.

    Hej Almanx Forum
    Mine venner…

    Lad først alles arbejde komme på tværs ..
    Jeg er stolt af min Herre ..
    Du skal ikke bekymre dig om sorg ..
    Jeg vil sige et par ord til dig.
    Tak skal du have ..

    Jeg kom til Tyskland i 2010 gennem ægteskab.
    Min tilstand var hverken dårlig eller god, og jeg blev brændt i min egen olie.
    kort sagt
    Mit ægteskab udviklede sig hurtigt ..
    Jeg startede kurset med det samme jeg ankom. Jeg havde lidt baggrund. Mit obligatoriske fremmedsprog i skolen var tysk. Dans:)
    Jeg var ikke nogen, der deltog meget i undervisningen ..

    hvad en visdom jeg kom til Tyskland ..

    I marts efterlod jeg 9 år med en sød smag. Jeg var gift i 3 år. Der var ikke noget barn, jeg var heldig på den skole. Jeg så, hvor vanskeligt mine venner omkring mig havde været. Det er meget vigtigt at rejse en søn.
    Jeg fik min tavse session ..
    Jeg har ikke nogen straffeattest, gudskelov. Jeg har overlevet indtil nu. Den rigtige film starter nu :cryla: halayy:) halayy :)
    Min fætter åbnede en restaurant i Holland, først var det en lille restaurant ... nærmere bestemt kører familien med sin kone og fætre.
    De udvidede butikken efter kundernes anmodning.
    Og mit servicepersonale, som jeg har gjort med glæde, er ikke som at rose mig selv, men jeg gør mit arbejde rent ..
    Hvis det nu sker i slutningen af ​​dette ritual, overfører jeg fra Tyskland til Holland ..
    Min Herre kender det smukkeste af alle ..
    Uanset hvad Mawlana gør er god gerning ..

    Jeg arbejdede i 6 år med en fuld forsikring. Et af de førende virksomheder i Tyskland ..
    Så pensionskasse eller noget ..

    Jeg ville bare dele dette ..
    Vi har venner fra Tyskland til Holland. Jeg vil gerne lære om deres oplevelser ..
    Med kærlighed..
    Tak ..
    (Hvis der er noget, jeg har brug for at vide, spørger jeg mine venner, der har erfaring i denne forbindelse. Glem ikke at gøre dette, forsøm det ikke. Jeg beder dig om at dele de emner, de ved er vigtige).
    Åh herregud byby :)

    Dette er irrelevant, men var din ægtefælle tyrkisk eller tysk?

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.