Om forsendelse fra Tyskland til Tyrkiet.

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Om forsendelse fra Tyskland til Tyrkiet.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Kilicarslan
    deltager

    Hej venner

    På grund af min bedstemors død måtte jeg komme til Tyrkiet efter at have ansøgt om opholdskort. Jeg gav min ægtefælle en fuldmagt til at modtage opholdskortet, og efter at have modtaget opholdskortet sendte han det til mig med Deutsche Post den 18. marts. Imidlertid er lasten ikke ankommet endnu. Jeg ser på sporingsnummeret, og det ser ud til at være i transit i PTT's system. Da vi ringede til Deutsche Post, hedder det, at lasten blev sendt den 21.03.2019. Tror du, at der er mulighed for tab af gods? Hvis jeg går til konsulatet i morgen, kan jeg få et midlertidigt rejsedokument ved at ansøge om et mistet opholdskort? Udsteder de dette rejsedokument samme dag? Skal jeg medbringe andre dokumenter? På forhånd tak for din hjælp.

    hjerteløs
    deltager

    Jeg sendte en pakke 35-40 varet. Hvis du ikke havde undgået penge på et så vigtigt problem, og havde sendt UPS Express til 24, ville du have modtaget det om en time. Gun-fly. de gonderiyor

    Kilicarslan
    deltager

    Jeg sendte en pakke 35-40 varet. Hvis du ikke havde undgået penge på et så vigtigt problem, og havde sendt UPS Express til 24, ville du have modtaget det om en time. Gun-fly. de gonderiyor

    Desværre fortalte jeg ham at sende med ups, men Deutsche Post officielle 8 går der en dag, da han sendte. Jeg håber, at der ikke er nogen chance for, at lasten vil gå tabt. 

    Nesibe af
    deltager

    Desværre fortalte jeg ham at sende med ups, men Deutsche Post officielle 8 går der en dag, da han sendte. Jeg håber, at der ikke er nogen chance for, at lasten vil gå tabt.

    Hvis du havde refunderet, måtte du vente lidt længere. I nogle tilfælde sagde 8 dagen, men den maksimale 2 kan findes pr. Uge. Min kone sendte mig papirarbejdet, og jeg modtog det på 13 dag.

    Kilicarslan
    deltager

    Hvis du havde refunderet, måtte du vente lidt længere. I nogle tilfælde sagde 8 dagen, men den maksimale 2 kan findes pr. Uge. Min kone sendte mig papirarbejdet, og jeg modtog det på 13 dag.

    Forsendelse ankom 28 dage senere :)

    Jeg sendte og modtog last 3 eller 4 gange. Generelt tager de, der kommer fra Tyskland, 1.5 til 2 uger. 1 uge er fra Tyrkiet. Det kan udvides i henhold til den anden parts by og helligdage.

    bivens
    deltager

    Godstransport fra Tyskland til Tyrkiet involverer forsendelse af varer mellem de to lande. Forskellige logistikvirksomheder tilbyder tjenester såsom luftfragt, søfragt og landtransport for at lette transporten af ​​gods og sikre effektiv levering og overholdelse af toldregler for international handel.

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.