Immigration til Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Filmproducent
    deltager

    Hej gutter. Tilgiv mig først, hvis jeg har åbnet emnet det forkerte sted, eller hvis jeg har åbnet et forkert emne. Fordi jeg ikke er den type, der skriver i internetfora, og jeg ikke ved meget om regler osv. , Tilgiv mig.

    Jeg er seniorstuderende ved fakultetet for kommunikation, Afdelingen for radio-tv-biograf, og min forlovede bor i Tyskland. Jeg tænker på at slå mig ned der, når jeg er færdig med skolen, men da der er få kyndige mennesker omkring mig, der kan hjælpe mig med disse spørgsmål , Jeg følte behovet for at skrive her.
    Når jeg går derhen, vil jeg have et job med mit potentiale. Jeg er klar til at modtage enhver form for træning, der kræver det. Min tyske viden er midt i A1 og A2, så jeg er i stand til at få certifikat for familiesammenføring, insha'Allah. At tænke er meget trættende, og de overlappende begivenheder har vendt min psykologi på hovedet.

    Tyrkiet har været igennem på grund af min fars besættelse i forskellige byer og mange og varierede job, som jeg går og beskæftiger mig med travlt oldum. Tiyatro oprindelse er et menneske, jeg foretager også en dokumentarfilmoptagelse om korrespondenternes oplevelse, jeg har skabt sidste Kilis i sidste tilfælde, og jeg blev instruktør for begge producenter. Jeg kan ikke dele det, fordi filmen er i redigeringsfasen, jeg håber, jeg får mulighed for at vise det for dig i fremtiden.

    Med hensyn til hovedspørgsmålet vil jeg udnytte mit potentiale i Tyskland til at være en god familiemand for min kone og mine fremtidige børn. Jeg håber, jeg bliver nødt til at have et godt job for at opnå dette. Gør mig ikke forkert, men Jeg ønsker ikke at forme min fremtid ved at arbejde i købmanden for mig selvfølgelig. Det er okay, jeg kan gøre hvad som helst, hvis det er nødvendigt, men jeg tror, ​​mine børn kommer.
    Jeg rejste til Tyskland 2013 gange i 3, og jeg har et grønt pas frem til 2016. Vi besluttede at gifte mig med min forlovede og oprette vores rede i Tyskland. Men som sagt, resten er i spænding. I dette bikube, hvor jeg faldt, tænkte jeg har ødelagt min psykologi. Jeg ved det ikke, men jeg lever med fremtidens angst på højeste niveau. Jeg ville være meget glad, hvis mine brødre, søstre, venner, brødre og søstre, der kan informere mig.

    Tak for læsningen, jeg venter på dine svar.

    Alireza
    deltager

    For at immigrere til Tyskland kan du følge nedenstående trin:

    1. Undersøg tyske immigrationslove og afgør, hvilket immigrationsprogram der er det rigtige for dig.
    2. Forbered nødvendige dokumenter, disse kan omfatte pas, identitetspapirer, uddannelse og arbejdshistorie.
    3. Udvikle de sprogkundskaber, der er nødvendige for at bo og arbejde i Tyskland. Du kan deltage i tysk sprogkurser eller tage sprogundervisning.
    4. Hvis du vil finde et job i Tyskland, så søg efter jobmuligheder i Tyskland og søg job. Overvej også, om du har et anerkendt eksamensbevis inden for dit fag.
    5. Ansøg om visum til at bo i Tyskland. Du skal muligvis kontakte konsulatet eller immigrationskontoret under denne proces.
    6. Udfyld din visumansøgning ved at udfylde de nødvendige dokumenter og følg processen.
    7. Når dit visum er godkendt, skal du lave dine rejsearrangementer og forberede dig på at tage til Tyskland.
    8. Når du er ankommet til Tyskland, skal du registrere din bopæl og følge de nødvendige procedurer.
    9. Deltag i lokale fællesskaber, forbedre dit sprog og få kontakt med nye mennesker for at integrere i Tyskland.
    10. Indsend de nødvendige ansøgninger om længerevarende ophold eller opholdstilladelse og følg den relevante proces.

    Bemærk, at hver enkelt persons migreringsproces kan være forskellig, og du kan have brug for detaljerede oplysninger. Af denne grund kan det være nyttigt at søge støtte fra officielle immigrationsmyndigheder eller rådgivningscentre i Tyskland.

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.