Immigration til Tyskland

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Filmproducent
    deltager

    Hej gutter. Tilgiv mig først, hvis jeg har åbnet emnet det forkerte sted, eller hvis jeg har åbnet et forkert emne. Fordi jeg ikke er den type, der skriver i internetfora, og jeg ikke ved meget om regler osv. , Tilgiv mig.

    Jeg er seniorstuderende ved fakultetet for kommunikation, Afdelingen for radio-tv-biograf, og min forlovede bor i Tyskland. Jeg tænker på at slå mig ned der, når jeg er færdig med skolen, men da der er få kyndige mennesker omkring mig, der kan hjælpe mig med disse spørgsmål , Jeg følte behovet for at skrive her.
    Når jeg går derhen, vil jeg have et job med mit potentiale. Jeg er klar til at modtage enhver form for træning, der kræver det. Min tyske viden er midt i A1 og A2, så jeg er i stand til at få certifikat for familiesammenføring, insha'Allah. At tænke er meget trættende, og de overlappende begivenheder har vendt min psykologi på hovedet.

    Tyrkiet har været igennem på grund af min fars besættelse i forskellige byer og mange og varierede job, som jeg går og beskæftiger mig med travlt oldum. Tiyatro oprindelse er et menneske, jeg foretager også en dokumentarfilmoptagelse om korrespondenternes oplevelse, jeg har skabt sidste Kilis i sidste tilfælde, og jeg blev instruktør for begge producenter. Jeg kan ikke dele det, fordi filmen er i redigeringsfasen, jeg håber, jeg får mulighed for at vise det for dig i fremtiden.

    Med hensyn til hovedspørgsmålet vil jeg udnytte mit potentiale i Tyskland til at være en god familiemand for min kone og mine fremtidige børn. Jeg håber, jeg bliver nødt til at have et godt job for at opnå dette. Gør mig ikke forkert, men Jeg ønsker ikke at forme min fremtid ved at arbejde i købmanden for mig selvfølgelig. Det er okay, jeg kan gøre hvad som helst, hvis det er nødvendigt, men jeg tror, ​​mine børn kommer.