Tysk A1 eksamen familiesammenføringskursus i Antalya (Tre Plus sprogkursus)

> Fora > Generelle tyske og tyske A1 familiekombinationskurser > Tysk A1 eksamen familiesammenføringskursus i Antalya (Tre Plus sprogkursus)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    MuhaяяeM
    deltager
    % 99,9 succesrate fra Antalya Foreign Language Course

    Ucartı-kurset i fremmedsprog, der ligger i Dokuma-distriktet i Antalya og anbefales af almancax, tiltrækker opmærksomhed med en meget høj succesrate.Kurset, der blev grundlagt og ledet af tysklærer Ünal ÖZDAL, tilbyder også engelsk og russisk lektioner som tyrkiskundervisning for tyskere i årevis. Succesfrekvensen for de studerende, der studerer på Üçartı fremmedsprogskursus, der regelmæssigt giver tyske familiegenforeningskurser, er meget tæt på 100%.

    Den tyske lærer Ünal ÖZDAL, grundlægger og direktør for Üçartı fremmedsprogskursus, deltager ofte i Goethe-seminaret og har en enorm viden om A1-eksamen. Det andet kursus gives helt gratis til den træner, der ikke har opnået eksamen. For yderligere information kontakt venligst kurset ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor.

    Mange tyskundervisningsvideoer udgivet på internettet blev udarbejdet og indtalt af Ünal ÖZDAL, tysklærer ved Üçartı Fremmedsprogskursus. Vores lærer Ünals unikke tyskundervisningsvideoer er offentliggjort i afsnittet "videoer" på vores hjemmeside. Derudover er disse videoer også udgivet på delesider som Facebook og YouTube og modtage høje hits Hans videoer Når du ser, vil du se, at vores lærer Ünal underviser på en storslået måde, og du vil lære med fornøjelse.

    Det er muligt at nå vores lærer Ünal ÖZDAL og Antalya Üçartı Foreign Language Course på unalozdal.net.

    Hvis du leder efter et tyskkursus i Antalya, skal du ikke beslutte dig uden at se videolektioner fra Üçartı fremmedsprogskursus tysklærer Ünal ÖZDAL. Tysk kursusvideoer udarbejdet af Ünal giver dig en anelse om uddannelsens høje kvalitet.

    For særlige rabatter og faciliteter bedes du kontakte de tyske medlemmer.

    Antalya Üçartı Foreign Language Course Kontaktoplysninger:

    Adresse: Lørdag Market Entrance Dokuma / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    Bis Zum Ende
    deltager

    % 99,9 succesrate fra Antalya Foreign Language Course

    Ucartı-kurset i fremmedsprog, der ligger i Dokuma-distriktet i Antalya og anbefales af almancax, tiltrækker opmærksomhed med en meget høj succesrate.Kurset, der blev grundlagt og ledet af tysklærer Ünal ÖZDAL, tilbyder også engelsk og russisk lektioner som tyrkiskundervisning for tyskere i årevis. Succesfrekvensen for de studerende, der studerer på Üçartı fremmedsprogskursus, der regelmæssigt giver tyske familiegenforeningskurser, er meget tæt på 100%.

    Den tyske lærer Ünal ÖZDAL, grundlægger og direktør for Üçartı fremmedsprogskursus, deltager ofte i Goethe-seminaret og har en enorm viden om A1-eksamen. Det andet kursus gives helt gratis til den træner, der ikke har opnået eksamen. For yderligere information kontakt venligst kurset ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor.

    Mange tyskundervisningsvideoer udgivet på internettet blev udarbejdet og indtalt af Ünal ÖZDAL, tysklærer ved Üçartı Fremmedsprogskursus. Vores lærer Ünals unikke tyskundervisningsvideoer er offentliggjort i afsnittet "videoer" på vores hjemmeside. Derudover er disse videoer også udgivet på delesider som Facebook og YouTube og modtage høje hits Hans videoer Når du ser, vil du se, at vores lærer Ünal underviser på en storslået måde, og du vil lære med fornøjelse.

    Det er muligt at nå vores lærer Ünal ÖZDAL og Antalya Üçartı Foreign Language Course på unalozdal.net.

    Hvis du er på udkig efter et tyskkursus i Antalya, skal du ikke beslutte dig uden at se videolektioner i Üçartı fremmedsprogskursus tysklærer Ünal ÖZDAL Klik her for at se de tyske kursusvideoer udarbejdet af Ünal. (åbner i nyt vindue)

    Antalya Üçartı Foreign Language Course Kontaktoplysninger:

    Adresse: Lørdag Market Entrance Dokuma / ANTALYA

    Telefon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    antalya-germanca-course.jpg

    Hilsen til Unal ..

    hectxnumx er
    deltager

    Tak, dette emne var meget godt, jeg havde brug for sådan information. Er den ikke aktiv i Antalya i øjeblikket? Kan jeg også stille spørgsmål, jeg har?

    Sdinç
    deltager

    Jeg kender ikke Ünal Hodja personligt, men jeg har draget fordel af alle familieforeningens videoer. Faktisk, da jeg nåede ham fra en telefon på internettet, som jeg spekulerede på, om han stadig var i brug, kom han tilbage til mig og besvarede tålmodigt alle mine spørgsmål. Jeg fik også meget nyttige oplysninger som medlem af Tekno tyske websted. Tak.

    Aykutsan
    deltager

    hej, derudover kan jeg anbefale sdm sprogskole i istanbul

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.