Jeg blev afvist fra Østrig, vil Tyskland give visum?

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Jeg blev afvist fra Østrig, vil Tyskland give visum?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Ayer
    deltager

    Hej, jeg blev optaget på Wiens Tekniske Universitet for Arkitektur sidste år, men jeg manglede dokumenter vedrørende kollegiet, og de kunne ikke nå mig. Da de gjorde det, blev mit visum afvist, fordi skolens registreringsdato var passeret. På det afslagsark, de gav mig, stod det kort og godt: "Det blev afvist, fordi skoledatoen var overskredet." Jeg gjorde ikke indsigelse, fordi de i den e-mail, jeg sendte til Wiens tekniske universitet, sagde, at mit resultatdokument ikke længere var gyldigt. Nu vil jeg søge til Tyskland. Vi aftalte med et konsulentfirma. De sagde, at du måske bliver afvist første gang, fordi du er blevet afvist før, men du har stadig en chance, men vi er aldrig stødt på sådan en hændelse. Er der nogen du kender eller har hørt om, som har oplevet sådan en situation?

    tugce_doerj er
    deltager

    Jeg forstår ikke, om du kommer til Tyskland for at studere. Noget fra det, du fortalte

    Fullmoon
    deltager

    Hvis du faldt i hænderne på konsulentfirmaet, ve dig, Yas.

    Jeg vil også gerne nævne i præsentationen, at tekniske universiteter er de sværeste universiteter. Og reglerne er meget forskellige fra Tyrkiets videregående uddannelse i Tyskland. Jeg vil sige gør en indsats i betragtning af disse.
    Jeg tror ikke, du får en afvisning, hvis du får acceptcertifikatet fra universiteterne og tager de andre nødvendige procedurer.
    Konsulentfirmaer udvider virksomheden for at udtrække penge, pas på ikke at miste dine penge.

    Lesteraction
    deltager

    Derudover vil jeg understrege, at tekniske universiteter er de mest udfordrende. Tysklands regler for videregående uddannelse adskiller sig også væsentligt fra dem i Tyrkiet. Ansøg med disse i tankerne, efter min mening.

    bivens
    deltager

    Hvis du får et optagelsesdokument fra institutionerne og følger alle andre nødvendige trin, tror jeg ikke, du bliver nægtet.
    Pas på ikke at miste dine penge, da rådgivning ofte udvider opgaven i et firmas forsøg på at indsamle flere penge.

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.