11-lægemidlet i hjernen

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    …mysterium…
    deltager

    Eksperter udarbejdede en liste over 11-elementer for at øge hjernekraften ved at forhindre hukommelse og intelligensblænding. Her er metoder til at øge hjernekraften:

    1- Smarte stoffer: Narkotika som “Modafinil” holder hjernen vågen i 90 timer. Det øger de kemikalier, der tillader data at strømme fra et område af hjernen til et andet.

    2-Foods: Proteinrig madfordel. Regelmæssig morgenmad forbedrer også mental ydeevne; kulsyreholdige drikkevarer har den modsatte virkning.

    3- Musik: Det er blevet fastslået, at især at lytte til Mozart øger matematisk intelligens, og musikundervisning øger børns IQ. En sådan effekt af popmusik blev imidlertid ikke set.

    4-Bionic hjerne: Det siges at give en lille mængde elektrisk strøm til hjernen med elektroder øger hjernens kraft.

    5- Psykiske øvelser: Vanskelige matematiske spørgsmål skærper intelligens. IQ for de børn, der havde mental træning i 5 uger, steg med 8 point.

    6- Hukommelsespil: Du kan huske hvert 52-kort i rækkefølge ved at identificere hvert kort i kortkortet med et tegn og oprette en historie med alle tegnene.

    7-Sleep: 21 sover ikke i timer, den har en fuld effekt på hjernen. At sove en god nats søvn efter 2 timers arbejde gør læring lettere.

    8-Walking: 3 gange om ugen for at gå en halv time; 15 øger andelen af ​​læring, koncentration og logisk kraft.

    9- Hobbyer: Ældre, der stikker eller løser gåder, har mindre risiko for at udvikle sygdomme som Alzheimers.

    10-Koncentration: Dette er en vigtig øvelse for hjernen! Når det er på arbejde, tager det cirka 15 minutter at tillade genkoncentration efter en kort distraktion.

    11 - Neurologisk screening: Scannere, der viser aktivitet i hjernen, kan også bruges til at kontrollere hjernens aktivitet.

    (Henvisning)

    elifxnumx
    deltager

    tak okay :)
    Oplysningerne er meget logiske ..!

    …mysterium…
    deltager

    tak okay :)
    Oplysningerne er meget logiske ..!

    det er ikke elif77 :) :)

    den pohpohperi
    deltager

    Tak okey :) Jeg er sikker på, at disse oplysninger vil hjælpe... :) dans :)

    …mysterium…
    deltager

    Tak okey :) Jeg er sikker på, at disse oplysninger vil hjælpe... :) dans :)

    Jeg er tilfreds…. flov over:)

    Michael i
    deltager

    Dette er meget sande ting, der, når de er færdige, faktisk øger ydeevnen utroligt med procent...

    anonym
    besøgende

    Tak

    …mysterium…
    deltager

    :angel: :angel: Det er lige meget... :) Jeg er glad for, at det var nyttigt for dig... skam dig :)

    MAHSUM_UC er
    deltager

    slm

    speed061
    deltager

    Tak for disse oplysninger, sir. Men det ville være dejligt, hvis du kunne give detaljerede oplysninger. Jeg vil gerne lære tysk, men jeg har et problem med opmærksomhed og ekstrem glemsomhed. Jeg ville være glad, hvis du kunne hjælpe mig i denne henseende. Hilsen...

    3,14
    deltager

    up

Viser 10 svar - 1 til 10 (10 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.