Jeg blev skilt.

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Ohne ideel
    deltager

    Hej venner. Jeg har tidligere holdt forum ret travlt. Min ægtefælle er tysk statsborger, og jeg er tyrkisk. Jeg rejste hjemmefra efter at have boet under samme tag i 5 år og 9 måneder. Jeg boede et andet sted i 1 år og blev skilt i Tyrkiet. Derefter introducerede jeg skilsmisse i Tyskland med en bekræftet tysk oversættelse af skilsmissebeviset. Så nu er jeg officielt skilt. Da jeg forlod min kone, sendte min kone et brev til udlændingekontoret og sagde, at hun ikke ønskede, at jeg skulle bo i Tyskland, at hun ønskede, at jeg skulle sendes tilbage til Tyrkiet, at jeg giftede mig med hende for Tyskland, og skrev en mange løgne til min officer. Jeg havde lige søgt om et opholdskort på det tidspunkt, og det brev tog de ikke alvorligt og gav mig mit opholdskort. Med den 6-måneders Fiktionabescheinigung fik de mig til at vente til den sidste dag i de 6 måneder og gav mig en ny tid. Denne gang var fristen antragen igen med 1-årig opholdstilladelse uafhængig af ægtefællen. Jeg fik den 1-årige session, og i slutningen af ​​​​det 1 år ringede de til mig igen og gav mig en 2-årig session. Jeg har en frist til at få et opholdskort i næste måned. Nu er mit egentlige spørgsmål, kan jeg komme ind i Tyskland igen uden problemer efter at have været til Tyrkiet i en uge med dette opholdskort, som jeg vil få? Udlændingekontoret havde en masse problemer med mig, så dårlige ting kommer til at tænke på. Mit nye opholdskort indeholder ingen restriktive elementer, vel? For eksempel, hvis denne mand tager til Tyrkiet, kommer han aldrig tilbage? Kunne sådan noget være muligt?

    hjerteløs
    deltager

    Hej, du er skilt, vi kan stadig ikke slippe af med dine åndssvage spørgsmål. :) Jeg føler ikke engang behov for at svare på dit spørgsmål. Jeg håber du forstår svaret. God tur på forhånd. :)

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.