Tysk uden et eksternt sprogkursus?

> Fora > Aktive lærings- og tyske ordmemoriseringsmetoder > Tysk uden et eksternt sprogkursus?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    headshot
    deltager

    Hello there!
     
        Jeg er ny på dette forum. Men jeg synes det er et meget godt forum. Godt uden sprogkursus udenfor internettet, bøger mv. Kan tysk lære af steder? Nok til at forstå og tale? Jeg undrer mig over det. Tak på forhånd !!!  :)

    sekada
    deltager

    Hvis du starter fra nul, siger jeg, at du har en vejledning.

    mavili_mavis
    deltager

    Jeg startede fra nul, jeg fik ikke hjælp, bare hvor man skal starte er vigtigt, og hvis du er fast besluttet, er der intet, der ikke vil være muligt, hvis du siger, jeg gør det.

    esma xnumx
    deltager

    Jeg kom fra mig selv fremskridt med at prøve jeg Tyrkiet selv, jeg lærte noget omtale til fortidens tid akkusativ dativ, men nu ved jeg ikke stadig baglæns i min Hvor adjektiver's kuverter er så enkle verb at underkaste olmuyo venligst olurmusunuz hjælp i mig

    Cintonik
    deltager

    Tysk er et af de mest populære sprog på internettet. Der er rigtig mange ressourcer til at lære tysk.
    Hvis du spørger, hvilke metoder der kan følges, når man lærer et fremmedsprog:
    1-grammatik er lært
    2-ordforråd er lært
    3-Nogle sætninger læres i skimmelform
    Praktisk 4-made

    Du kan også lære et fremmedsprog uden at gå på et kursus.

    ZUZUU til
    deltager

    Jeg er i samme situation som dig. Jeg tror, ​​jeg kan lykkes uden at tage nogle kurser. Jeg startede med alfabetet, tal, dage, lette verber, og jeg er kommet meget frem, yuppie :) Men jeg fandt det meget gavnligt at kende engelsk. Jeg bruger de samme teknikker, mens jeg lærer.

    min japanske
    deltager

    du kan lære, men når du ikke rører, er øvelsen ubrugelig.

    samet_kys
    deltager

    Venner, kan du fortælle os om den bedste grammatikbog, læsning af bøger, cd'er til venner som mig, der starter fra bunden på tysk? :)

    yejades
    deltager

    Der er så mange ressourcer på internettet nu, at jeg ikke tror, ​​at elefantkurser er nødvendige for mange mennesker. Selvfølgelig har nogle mennesker brug for guider. Denne situation varierer lidt fra person til person. Derudover kan sprogkurser ikke tilføre meget rent praktisk, fordi det er op til den enkelte at skabe dette. Men hvis du er en beslutsom og entusiastisk person, hvorfor så ikke gøre det selv? Også dem, der har lært et andet sprog før, ved bedre, hvad de skal gøre, når de lærer et andet sprog. Dette gælder selvfølgelig for vestlige sprog. Sprog som kinesisk og russisk er i en meget anderledes position. Det vigtige er at udnytte mulighederne godt. Jeg fik den engelske baggrund i forberedelsesklassen i gymnasiet. Udover det tog jeg ingen kurser. For det var spild af penge for mig. De havde allerede givet en god uddannelse med hensyn til grammatik. Resten var op til mig, for hvis jeg betalte dem, ville de stadig vise mig de samme ting. Jeg ryddede selv grammatikken. Jeg prøvede at tale på Skype. Jeg chattede og det virkede. Plus jeg havde det sjovt på samme tid. Helt ærligt, jeg føler ikke behov for at tage et kursus, når jeg lærer et andet sprog. Der er sider på internettet, der forklarer meget god grammatik. Jeg prøver at undersøge disse og lære selv. Som jeg sagde om at tale, er der mange indfødte talere til at hjælpe. Få en mikrofon og øv dig. Du lærer ham tyrkisk, og han vil undervise i sit eget sprog...

    tak

    saalesk
    deltager

    Jeg har lige startet tysk. Da jeg startede, købte jeg Fono s German 2 sæt bog. Jeg lærer til mig selv, jeg er færdig med en bog, som nu er kommet ind i militærtjenesten, jeg har glemt lidt. Nu er jeg tilbage på den. venner venter på dit råd

Viser 9 svar - 1 til 9 (9 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.