Easy Words

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    rørring
    deltager

    Hej folk,

    Ich heiße Ferhat. Jetzt lerne ich Deutsch an der Universität. Ich lerne gern Deutsch. Ich bin 21 Jahre sub. Ich bin aus Bursa. Momentan weiss ich ein bisschen Deutsch.

    Ich möchte euch helfen. Früher finder deres program. Das ist '' EasyWords ''. Ich suche das Programm hier aber ich find nicht.

    nok tysk for nu.  :)

    Lad os alligevel vende tilbage til emnet. EasyWords-programmet er gratis, du kan nemt få adgang til det ved hjælp af google. Hvordan fungerer Easyword? Du kan arbejde med EasyWords enten ved at bruge programmets ordbogsfil eller ved at oprette din egen ordbogsfil. Mit råd til dig er at oprette din egen ordbog.

    1-) Vi downloader og kører programmet.

    2-) Fra indstillingsafsnittet vælger vi den ordbogsfil, vi vil arbejde med, spørgsmålstiden, spørgsmålstypen og gemmer indstillingerne.

    3-) EasyWords-programmet beder dig om ord i henhold til den tidsperiode, du vælger fra den ordbogsfil, vi har indstillet. Ifølge spørgsmålstypen kommer klassisk eller valgfri spørgsmålstype.

    Tak skal du have. Jeg bestilte min DVD, jeg venter. Mange tak for denne service. :)

  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.