Appanbefaling til kørekort

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    øjensyn
    deltager

    Venner, studie-cd'en og app'en til Fahrschule koster 80 euro. Medarbejderen sagde, at selv jeg ikke købte vores. Du vil anbefale en app, der kan downloades fra Google play. Det kan også betales. Så længe du får noget rigtigt. Lad det være tyrkisk. Jeg ser, jeg kan ikke finde det. Tak

    amedxnumx
    deltager

    Der er et fahrschulcard, jeg sender det bare takket være denne app fik jeg det på en uge uden nogensinde at have en klasse

    Fahrschüler – FAHRSCHULCARD

    Men ikke alle kan købe det, kun kontraktbestilte chauffører ansætter, hvis du ikke kan finde en kontraktdriver, pm mig

    kncin er
    deltager

    Hvis du stadig er på udkig efter en app, min ven, har vi 1, jeg skrev i forummet, jeg købte mit kørekort, jeg gav det til en anden ven, så det ville ikke gå tomt, jeg antager, at den ven skrev fortiden tilbage, Hvis du vil, sender jeg det privat til dig. annonceret.

    muhendus
    deltager

    Hvis du stadig er på udkig efter en app, min ven, har vi 1, jeg skrev i forummet, jeg købte mit kørekort, jeg gav det til en anden ven, så det ville ikke gå tomt, jeg antager, at den ven skrev fortiden tilbage, Hvis du vil, sender jeg det privat til dig. annonceret.

    Hej lærer, hvis kørekortappen stadig kører, kan du dele dine oplysninger med mig?

    Mange tak har en dejlig dag. :)

    Shahid Shuheda
    deltager

    Tak, må Gud hjælpe dem, der venter på et visum... Broder Gemini, de bad kun om dokumenter, inklusive at han var tysk statsborger, de bad ikke om løn eller huskontrakt, min kone gav det, der blev anmodet om, og visum ankom 13 dage senere. Hvis intet går galt, kan dit visum udstedes inden for 10 dage... Venner, jeg beklager, jeg skrev det forkerte sted, jeg kan ikke slette det, jeg skrev. Jeg er også ked af det. :-

    mtee07
    deltager

    Jeg bestod eksamen med Adacs app, jeg fik mit kørekort

    Sezaibal
    deltager

    Hej, er der nogen der har tysk kørekort app information, jeg ville sætte pris på hvis du kunne hjælpe, på forhånd tak

Viser 6 svar - 1 til 6 (6 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.