importerede brudgom og brud nominerede Altin tavsiyeler

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > importerede brudgom og brud nominerede Altin tavsiyeler

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.

    Hej;
    Venner, jeg kiggede lidt på jeres forum, og jeg så, at mange mennesker (især brudgomme og brude) kommer til Tyskland.
    De har et stort ønske og ønske. Gør det ikke forkert, men jeg vil advare dig om, at dette ikke er himlen i dine fantasier.
    Selv afhængigt af personen der skal gifte sig med og familien, kan dette sted blive et værre sted end helvede, glem det ikke
    De første mennesker, der kommer til Tyskland fra deres landsbyer, kan være undtagelser.
    Jeg har et par hurtige råd til dig;
    1-Hvis din særlige virksomhed i Tyrkiet; Så hvis du kender dig selv om natten, skal du bestemt ikke komme til Tyskland (hvis han elsker det, lad ham komme til Tyrkiet :) )
    2-Jeg leder efter eventyr, hvis du siger, at jeg elsker min kone meget, (bed din kone og din familie være god) 
      a-) Har ikke børn i de første 3 år.
      b-) Gå ikke ind i arbejdsløshedspsykologien, så snart du kommer, kom ikke i humør, jeg vil gøre hvad det er.
      c-) Du skal deltage i sprogkurset. Du har 6 + 3 måneder (900 timer) kursus lige nu (giv b1-eksamen)
      d-) Få en lærlingeuddannelse i henhold til dit erhverv i Tyrkiet (glem ikke at komme ind i arbejdsløshedssyndrom, den bedste investering er den investering, der foretages til mennesker)
    Faktisk er der meget mere at skrive, men det er for sent...
    Må Allah redde dig.
    Med venlig.

    KAZENIS
    deltager

    saoL men jeg kan ikke lide dette importord !!

    jentzsch2
    deltager

    De fleste af vennerne her forsøger ikke at komme til Tyskland, men at møde deres ægtefælle, den person de elsker.

    Tak alligevel for dit råd .. :)

    mertylor
    deltager

    Kære Stuttgart, tak for dit råd!! Men jeg forstår stadig ikke, hvad dit mål er? Det ser ud til, at dit tyrkisk er meget godt. Jeg tror, ​​du er en af ​​dem, der forlod deres landsby og tog til Tyskland!! kede dig der, men glem ikke, at du stadig har chancen for at vende tilbage til Tyrkiet. Vi kæmper en psykologisk krig. Problemet er gået ud over fysiske dimensioner. Nu! Vi risikerer alt.. Det kan være himlen eller helvede, du ved hvad, jeg er ligeglad!!!Så længe vi er sammen med vores ægtefælle, er det vores mål!! Jeg beder dig om at holde din ADVARSEL og kommentarer for dig selv!! Også tak for dine bønner! Må Gud lede din vej...

    furdom
    deltager

    Jeg kunne heller ikke lide dette udtryk, jeg kunne ikke lide ordet importeret, men tak for dit råd. Jeg så også, at du har ret i sproget. Selv tyrkere, der er gift med tyskere, taler tysk meget forkert, og de forbliver nul i grammatik.

    Hej igen;
    Først og fremmest er jeg tilfreds, at vennerne har skrevet deres positive eller negative meninger.
    Hvis jeg kan efterlade et spørgsmålstegn i dit hoved, hvor glad er jeg. Mit mål er at advare dig.
    Sørg for, at du har en plan B,

    Mineralwasser
    deltager

    Hej igen;
    Først og fremmest er jeg tilfreds, at vennerne har skrevet deres positive eller negative meninger.
    Hvis jeg kan efterlade et spørgsmålstegn i dit hoved, hvor glad er jeg. Mit mål er at advare dig.
    Sørg for, at du har en plan B,

    Jeg synes, det du sagde er meget logisk.. Jeg er enig med dig, jeg fortryder at komme her så meget.. fremtidige venner vil forstå, når de kommer her…….

    Mineralwasser
    deltager

    Det er meget svært at finde et job her... Din ægtefælle skal have et godt arbejde, livet er meget dyrt...

    furdom
    deltager

    Jeg synes, det du sagde er meget logisk.. Jeg er enig med dig, jeg fortryder at komme her så meget.. fremtidige venner vil forstå, når de kommer her…….

    Hvis du fortryder at komme, hvorfor kommer du ikke tilbage, min ven, jeg fandt et job, så snart jeg kom, hvordan er dette job? Den, der ønsker at arbejde, finder et job overalt i verden, så tal ikke uden at vide det. Ingen er interesseret i Tyskland eller noget andet land. Selvfølgelig er der intet smukt land som Tyrkiet, jeg kan ikke ændre Tyrkiets placering, men omstændighederne fører altid folk til en anden part. 

    KAZENIS
    deltager

    Så hvad skal jeg gøre, så give op på alt?

    Mineralwasser
    deltager

    Hvis du fortryder at komme, hvorfor kommer du ikke tilbage, min ven, jeg fandt et job, så snart jeg kom, hvordan er dette job? Den, der ønsker at arbejde, finder et job overalt i verden, så tal ikke uden at vide det. Ingen er interesseret i Tyskland eller noget andet land. Selvfølgelig er der intet smukt land som Tyrkiet, jeg kan ikke ændre Tyrkiets placering, men omstændighederne fører altid folk til en anden part.  

    Hvis det er op til mig, vender jeg straks tilbage! men min kone laver ausbildung, så vi er nødt til at blive .. når det kommer til at finde et job, afhænger det af, hvor du bor.

    Mineralwasser
    deltager

    Så hvad skal jeg gøre, så give op på alt?

    Hvis du er tilfreds med dit liv, hvorfor skulle du så give op...

    furdom
    deltager

    Hvis det er op til mig, vender jeg straks tilbage! men min kone laver ausbildung, så vi er nødt til at blive .. når det kommer til at finde et job, afhænger det af, hvor du bor.

    Ikke relevant, jeg bor i Østtyskland. Udenlandsk befolkning her er meget lav sammenlignet med Vesttyskland. Der er færre jobmuligheder end Vesttyskland, og der er mere udenlandsk fjendtlighed her. Kan du fortælle mig, hvordan er det? Jeg så mange tyrkiske mennesker her, og jeg giver den tyske stat ret til at arbejde. Min ven, hvis du ikke kan finde et job, skal du have job til 2,5 euro, gå på arbejde der, hvis de kan lide dit arbejde, henter de dig på vollzeit

    SIMURG
    deltager

    Hvis du fortryder at komme, hvorfor kommer du ikke tilbage, min ven, jeg fandt et job, så snart jeg kom, hvordan er dette job? Den, der ønsker at arbejde, finder et job overalt i verden, så tal ikke uden at vide det. Ingen er interesseret i Tyskland eller noget andet land. Selvfølgelig er der intet smukt land som Tyrkiet, jeg kan ikke ændre Tyrkiets placering, men omstændighederne fører altid folk til en anden part.  

    FUCHS-ven, jeg er enig med dig til slutningen. Mit råd til IMPORT-venen, der gav os gyldne råd, er dette; hvis du starter dit ægteskab med plan B, vil du allerede fortryde det.
    Jeg er sygeplejerske her, jeg tjener meget godt under dagens forhold. Det er fint under mine forhold, men intet kan afholde mig fra min kone. Jeg er bestemt kommet her, at det ikke er himlen.
    Men min kone er meget dyrebar, og jeg går overalt med hende med bind for øjnene. De fleste af mine venner her er sådan; ingen er en elsker af Tyskland.
    Men det er sikkert, at det er et land, hvor de, der går med forskellige planer, kan være utilfredse.

    KAZENIS
    deltager

    Hvis du er tilfreds med dit liv, hvorfor skulle du så give op...

    I henhold til artiklen skrevet af venen, er vi nødt til at give op på ham .. !! Tyskland, intet dårligt job, intet liv, intet vand, intet vand .. Jeg takker dig for dit råd, men hvad der kommer til dig godt, er dårligt for mig.
    Som et resultat har jeg elsket, og jeg vil være sammen med den, jeg elsker .. Hver person ønsker at bo i sit hjemland, men hvad vil du gøre, når der ikke er nogen mulighed?

    ophøjet
    deltager

    hej stutgartli,

    Du rørte ved et meget flot emne. Der er selvfølgelig nogle undtagelser her.
    Men din observation er korrekt... Jeg er enig med dig.
    (Eller er du importeret som mig? ;D)
    En, der kom til Tyskland, fortrød det, og den anden, der ikke kunne...

Viser 15 svar - 1 til 15 (108 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.