At bringe min datter

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Sølvfisk
    deltager

    Hej venner
    Jeg har boet i Tyskland i omkring 1 år, min kone og jeg er begge EU-borgere, og vi arbejder. Mit spørgsmål er, at jeg vil bringe min 15-årige datter med her i Tyrkiet, hvis forældremyndighed er min, min datter og hendes mor (ekskone) ser begge positivt på dette problem.
    Vil jeg gøre dette gennem familiesammenføring gennem idata, eller vil jeg håndtere det direkte fra det tyske konsulat i Istanbul?
    Desuden kom min datter her om sommeren med et 6-måneders Schengen-visum Hendes visum er gyldigt til nytårsaften. På forhånd tak for dine svar.

    ayaxnumx
    deltager

    Hej venner
    Jeg har boet i Tyskland i omkring 1 år, min kone og jeg er begge EU-borgere, og vi arbejder. Mit spørgsmål er, at jeg vil bringe min 15-årige datter med her i Tyrkiet, hvis forældremyndighed er min, min datter og hendes mor (ekskone) ser begge positivt på dette problem.
    Vil jeg gøre dette gennem familiesammenføring gennem idata, eller vil jeg håndtere det direkte fra det tyske konsulat i Istanbul?
    Desuden kom min datter her om sommeren med et 6-måneders Schengen-visum Hendes visum er gyldigt til nytårsaften. På forhånd tak for dine svar.

    En slægtning til os bragte sit barn, han blev bragt med et familiesammenføringsvisum, først laver du en aftale til konsulatet, der er de nødvendige dokumenter, han giver dem indeni, så leder de efter bolig og levebrød, hvis alt er komplet , de kommer uden problemer.

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.