De gav ikke mit opholdskort ved at lyve

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Ohne ideel
    deltager

    Jeg havde en deadline i dag i auslanderam. For at få mit ID. Termini For 1 måned siden, da jeg kom hjem med ID-pinkoden, sørgede jeg for, at jeg lavede den over internettet. Jeg tjekkede endda, om det fulgte med serienummeret på det papir, de gav mig, før jeg gjorde det. Alt var ok og ventede på mig klar til at købe. Jeg nåede deadline for præcis 1 måned siden. Jeg gik til endestationen i dag og kvinden, der forlængede min session. Venner sagde, at de lavede en fejl og gav en deadline, fordi dit ID ikke dukkede op. Dette er umuligt, fordi jeg fik stillet spørgsmålstegn ved det, det var skrevet på internettet. Han sagde: "September, send mig en e-mail efter halvanden måned, og hvis jeg ser den, vil jeg svare." Han sagde: "Spørg mig September, om han kommer." Så ringede jeg straks til min kone. For jeg tog hjemmefra for en måned siden. Inden vi tog afsted, fornyede vi sessionen sammen. Jeg forlod huset lige efter. For vi kommer ikke sammen. Min kone skrev til mig, at hun sendte mig en e-mail, og at jeg forlod hende og gik. Så baseret på denne e-mail giver de mig ikke mit opholdskort? Politi intet. Jeg boede under samme tag i 1 år. Min kone er i øvrigt 1 år ældre end mig. Men jeg fortjente at blive i Tyskland. Hvorfor gør de det nu? Kan du anbefale mig en god advokat fra frankfurt, der gør disse ting?

    Ohne ideel
    deltager

    Desuden er min fiktionbescheinigung op til den 11. måned. Jeg modtog ikke mit kort før da. Jeg kunne ikke nå dem i en ny fiktionbescheinigung. Hvad skal jeg gøre? Jeg har brug for min kvalifikation. Når Fiktionbescheinigung udløber, bliver jeg automatisk arbejdsløs.

    hjerteløs
    deltager

    Hej, der kommer ikke noget ud af det, du har det job, de skulle give det i den 11. måned, de vil give det til sidst, siger de, der er 15 dage mellem den dato, du søgte til sessionen, og den dato, du tog hjemmefra, der er ikke noget problem, den sidste mulighed er en advokat. Hvis du allerede har b1, bliver du tysk statsborger, når dine 7 år er gået, så enkelt er det, bare rolig.

    Ohne ideel
    deltager

    Nå, hjerteløs søgte jeg om ophold hos min kone, som du sagde, forlod jeg huset efter 15 dage. Min kone skrev et brev med det samme, fordi jeg forlod huset og skrev en masse falske ting. Så kan de fortælle mig det? Siger de, at du har forladt mit hjem, du er nu selvstændig, så du skal give antrag selvstændigt igen? Dette er også en lang proces, og hvis jeg ikke får mit opholdskort eller fiktionbescheinigung igen inden den 11. måned, bliver jeg arbejdsløs. Når jeg er arbejdsløs, vil der ikke være nogen hindring, såsom ikke at udvise mig fra Tyskland.

    Det er næsten 6 måneder siden jeg søgte, men mit kort er ikke kommet endnu.Når der er en udvisningsproces, klarer udlændingekontoret processen på 1 time, men de bliver ved med at forlænge arbejdet med at give opholdstilladelse. De gav et 1-års kort til bjørnen, der kom fra Afghanistan med sort gummi på fødderne, han er analfabet, men de giver os sådanne vanskeligheder.

    hjerteløs
    deltager

    Du var sammen med din ægtefælle, da du ansøgte om sessionen, og du skrev under den dag, selvom dit kort ikke ankom. Du er ejer på ubestemt tid fra dag ét, ifølge loven tror jeg ikke du får problemer. Gentager de samme ting. Det skal jeg, men uanset din ægtefælle kan du få visum alligevel Du søger om statsborgerskab Når dine 7 år er gået er det slut, panik spildt. Du gør det, hvorfor skulle de sende dig til Tyrkiet? Du har allerede bestået det stadie.

    Ohne ideel
    deltager

    Da de hjerteløse jeg forlod huset, skrev min kone både en e-mail og et brev til min betjent. Han skrev, at jeg forlod ham og giftede ham til Tyskland eller noget. Lie skrev en masse forkerte ting. Min frygt er, at ausländeramt tager disse falske forudsætninger alvorligt. Jeg tror, ​​det er derfor, den betjent ikke gav mig mit opholdskort alligevel. De leder efter os. Det er dog irrelevant, vi blev gift kærligt. Da de ikke kunne sige, at din inspiration sendte et brev på grund af hemmeligholdelse, sagde kvinden: "Du vil bare sende mig en e-mail i september og spørge, om du er kommet." Hvorfor spørger jeg ham bare, er der ikke andre, der arbejder der? Nu tænker du på de roterende skabe.

    hjerteløs
    deltager

    nogle gange kan jeg ikke forstå dig, din panik, det er ikke gjort så meget, at du ikke tror på, hvad du hører fra højre mod venstre, eller hvad din kone siger, bror, du blev i samme hus i årevis, kan sådan et ægteskab være falsk , for guds skyld :) Du spilder dig selv forgæves
    De bliver nødt til at give dig på ubestemt tid, glem det, bliv tysk statsborger, når dine 7 år er gået, lad dit sind slappe af, vi skal altid sige de samme ting, se på dit arbejde, du skal ikke bekymre dig om dem, jeg ville ikke skrive sådan her, hvis jeg ikke var sikker

    Ohne ideel
    deltager

    Jeg forstår ikke hjerteløs. Jeg hører det hverken fra højre eller venstre, men min kone skrev virkelig et brev om, at jeg forlod hende og giftede mig med hende for Tyskland eller noget. Mit problem nu er ikke uendeligt længere. Jeg er i stand til at få mit 3-års opholdskort, som jeg allerede har ansøgt om, og som er blevet genudstedt til mig sikkert.

    hjerteløs
    deltager

    Efter dette tidspunkt, uanset hvor din ægtefælle skriver et brev til hvem han skriver, vil han ikke tro det, selvom ingen tror, ​​vil du stadig få dine rettigheder i retten.Kunne et 6-7 års ægteskab være løgn? Hvis det var tilfældet, var I blevet skilt to år senere mv.

    Efter 7 måneder kom brevet, udlændingekontoret gav deadline til at mødes i næste uge, 2 afghanere der søgte hos mig fik opholdstilladelse efter 1 måned, det beskæftiger jeg mig stadig med.

Viser 10 svar - 1 til 10 (10 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.