SHOCK SHOCK !!! OP TIL VILLAGE-DVD'en, HVORFOR LOVE VİELEN DANK FÜR

> Fora > Anmodning, forslag, klage og anmodninger > SHOCK SHOCK !!! OP TIL VILLAGE-DVD'en, HVORFOR LOVE VİELEN DANK FÜR

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.

    Min far ved BEN FERIE ANNE SIG SAMMEN geldim VILLAGE DENNE ENE SİTWNİZD karriere I YYARARLANIY fra vurderinger bekliyorum MEGET FAYDANALNIY jeg forsøger mit VISA CROSS SPØRGSMÅL har vi genvundet fra DENNE MÅNED SLUT inşalah KAZASIZ ved men jeg DVD Nin Jeg forsøgte en min chance for at tro, jeg kunne ikke olein NEXT UP her, men jeg EDR dag har for at få det KOMFURET TSK meget overrasket, MEN KUN PROBLEM DVD Yi kører ikke skød jeg var om et program afsenderen jeg brug for, hvad der mangler ACAB BEN UGE jeg vil ISTANBUL ORDEN i BAKTERIER Bi måde jeg gjort dog kort, selv pERFEKT arbejde mEGET tþkler Emeğinize ELİNİZE SUNDHED du vil ED gitsem SELV løbende opfølgning, fordi du LAZIMS US Kokken vil jeg du har mest brug YDERLIGERE ordinere den antagelse GOD at JEG ØNSKER DIG EN GOD DAG

    Turkerefe
    deltager

    Ja, jeg bestilte den for at prøve lykken, men den kom i dag, må Gud velsigne dig, tak germanx... klap:) klap:) yuppi:) dankeschön.

    Når du har indsat DVD'en, når du klikker på Vis filer i det vindue, der vises, er du på DVD'en. Der er en automatisk afspilningsmappe, 2 autoruns, 1 ikon med navnet filer på DVD'en. Når du klikker på den første autorun-fil under autoplay, åbnes DVD-ens hjemmeside. Derefter kan du starte dine lektioner med at sige introduktion. Forresten er det tydeligt fra alle aspekter, at DVD er et produkt med stor indsats.

    MuhaяяeM
    deltager

    Normalt skal velkomstskærmen komme, så snart du indsætter DVD'en, selvfølgelig er indstillingerne på din computer også vigtige. Hvis autokør-funktionen ikke er aktiveret, skal du manuelt køre autorun.exe-filen på DVD'en.

    Vi sender nye DVD'er gratis til alle venner, der har problemer med deres DVD'er (der er ingen forsendelsesgebyr), hvis du har problemer, bedes du venligst contact@almancax.com Lad dem skrive til din e-mailadresse og vær sikker på, at vi vil gøre alt, hvad vi kan.

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.