Negative effekter af ikke at have fast bopæl ”Niederlassungserlaubnis”

> Fora > Erhvervs- og arbejdsliv i Tyskland > Negative effekter af ikke at have fast bopæl ”Niederlassungserlaubnis”

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    istanbullu er
    deltager

    Hej venner, hilsen til alle

    Det har været 20 måneder siden jeg kom til Tyskland, og de forlængede min session med 1 år efter 2 år, da jeg først ankom. I mellemtiden aflagde jeg / afsluttede integrationskurset + statsborgerskabseksamen.
    Jeg hørte, at da min opholdstilladelse ikke er tidsubegrænset, kan der være problemer med bank (at få et kreditkort - at optage et lån) og at finde et arbejde. (De foretrækker tilsyneladende ubestemte sessioner)
    Jeg har endda hørt ting, som om vi skal bede om tilladelse, når du forlader et job til et andet job? Har nogen venner haft problemer med disse eller andre problemer på grund af dette?

    Jeg beder om kommentarer fra venner, der har viden / erfaring om dette emne.

    Med min hilsen og respekt for hele almancax-familien.

    yenicerixnumx
    deltager

    Hej bror.

    Lad mig først og fremmest skrive, hvad jeg har oplevet med banken. Jeg startede, vi brugte den fælles bankkonto med min muddet-kone, og så åbnede jeg min konto fra banken, da arbejdspladsen gav unbefristet vetragi. først kom jeg ind i begivenheden. Jeg troede, at jeg ville tage et boliglån, vi gik til banken, fordi min session var indtil 2020, ingen bank ønskede ikke et boliglån. de gav ikke. De sagde, at når sessionen er ubestemt, brugte de meget rabat for ikke at gå glip af come eller noget. så forsøgte jeg at få et normalt lån. denne gang foretog de beregningen med det maksimale beløb, jeg kan betale tilbage, gyldig indtil den sidste måned af min session. Lad os for eksempel antage, at sessionen slutter i anden måned i 2017. Du har også brug for 2 euro. Hvor meget kan du betale tilbage afdrag 1000. Du kan ikke tage nogen problemer. men yook accepterer ikke targo, sparda, sparkasse, barclays, hvis du siger, jeg kan betale 250 euro pr. måned. Du skal betale 100 månedligt. Og selvfølgelig er renten den højeste. Der er et websted kaldet check250. Angebots finder lån til dig med de laveste renter. Desværre kan de, der har et fast opholdskort, ikke drage fordel af priserne der. Med andre ord, selvom du ikke er befrist, skal den obligatoriske session være ubestemt, selvfølgelig for denne langfristede gæld. Hvad gjorde jeg, jeg gik for at købe en bil, jeg gik til galleriet, jeg købte den bil, jeg ønskede, til 24%. mest logisk kom dette.
    Jeg har et kreditkort her, en ven anbefalede mig. Det fungerede meget godt for mig. Du kan også ansøge, hvis du vil. De starter fra 1000-grænsen.
    På jobskiftet, hvis du vil have en juridisk anmodning om, at du har arbejdet i 1 år, skal du give en anmeldelse mindst 4 uger i forvejen. Denne session er den samme, uanset om den er. Bortset fra det behøver du ikke bede om nogen særlig tilladelse.

    istanbullu er
    deltager

    Hilsen igen,

    Tak for din lange og beskrivende artikel, bror Yeniceri57. Jeg læste omhyggeligt, hvad du sagde. Med andre ord, hvis sessionen ikke er ubegrænset, holder de enten renten høje eller forkorter afdragsperioderne. Med andre ord, det faktum, at vi er i denne situation for nu, virker til deres fordel økonomisk. Hvis du ikke har noget imod det, kan du så dele navnet på dette kreditkort?

    Jeg har også et dobbeltborgerbarn, så jeg vil prøve at have en ubegrænset session, inden jeg gennemfører 3 år. Som et resultat har jeg gennemført alt, hvad der ønskes på basis af integration.
    Jeg tror ikke de vil, men lad os se, jeg tager en chance.

    Tak igen for dit svar.
    Hilsner og bedste hilsner...

    yenicerixnumx
    deltager

    ligesom den broder

    Disse er hårde mennesker. de har ikke skadet så meget før. disse steder uden kreditkort. Hvad der sker nu sker med os, så de kommer forbi.
    Da jeg fik mit b1-certifikat, spurgte vi dig ausländerbehorde. sagde han ingen måde. Han sagde, du bliver nødt til at vente på sessionen. Derfor gav de ikke for evigt. men det er nyttigt at spørge din situation anderledes.

    forsvarligt

    hjerteløs
    deltager

    Hilsen, lad mig give et eksempel på lånesagen. Jeg har yderligere 27 måneders session. Targo bank ville give et 5-årigt lån, men vil betale 19.000 tilbage for 31.000 euro osv. Du har ikke en schufan, men din karakter er lav osv. Men jeg har et kreditkort med en grænse på 4 euro i 7.500 år, jeg betalte 11.35 renter, så ville de give 12.500 euro to. Jeg modtog et lån fra din årlige kreditplusbank på check24 pga. session varighed, jeg tjente 24 måneder, mens jeg ansøgte, jeg modtog 12.500 euro. På 4-5 dage kom pengene tilbage 13.177 og 677 euro renter. Selvfølgelig er afdragene høje, men jeg kan betale 548 euro pr. måned. sparkasse det er mig. Min egen bank ville betale en rente på 10000 euro for 900 euro. Mit råd er at få kredit fra check24 som en anden ven sagde, det ville være meget rart angebots. Absolut ikke tage et lån fra targo banken. Jeg har problemer med langfristede lån på grund af manglen på penge, men i går. Jeg lavede en ubetinget ansøgning, jeg er på ubestemt tid op til en måned. Indkomsthilsen

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.