Tyskland Tyrkiet Evden Eve forsendelse

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Tyskland Tyrkiet Evden Eve forsendelse

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    melikexnumx
    deltager

    Hej, vi som MCS Logistics tilbyder international hjem-til-hjem-transporttjeneste.

    Ved at bruge processer som hav, luft, landbane, udfører vi transporten af ​​folks personlige ejendele (det kan være alle de ting, der skal være i et hus) og køretøjet, de kører til hvert eneste sted i verden.

    Hvis du vil bringe dine husholdningsartikler fra Europa og tage dem derhen, vil jeg forsøge at formidle flydende information om dette emne så meget som muligt.

    Vores firma tilbyder tjenester fra at tage varerne til din hjemmeadresse ved at pakke dem på din hjemmeadresse, uanset hvor det land du skal hen, sende varerne gennem tolden, bringe dem til din hjemmeadresse, bringe dem hjem, enkle møbler installation.

    Vores firma har et hovedkontor i Istanbul og et nederlandsk distributionskontor.

    +90216 521 21 52
    mcslogistics

    melikexnumx
    deltager

    Kontakt vores dokumenter for prisfastsættelse via mcslojistik.

    k.uguz
    deltager

    Jeg oplevede et par ord at skrive til denne titel og ville dele dem med jer, mine kære venner. Venner, jeg flyttede med et firma ved navn ******** for 2 måneder siden. En af mine venner anbefalede det til mig, fyrene gør rent arbejde, og jeg vil anbefale det til alle, der overvejer en virksomhed. Jeg tror, ​​der er gået to måneder nu, og jeg anbefaler det til mine venner, som overvejer et særligt tilbud til Tyskland. okay okay:)

Viser 2 svar - 1 til 2 (2 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.