Jeg ringer fra Tyskland til Tyrkiet eller husholdningsartikler firma, der er stærkt anbefale at vi skal nok har du?

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Jeg ringer fra Tyskland til Tyrkiet eller husholdningsartikler firma, der er stærkt anbefale at vi skal nok har du?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    kadir76
    deltager

    Hej venner, jeg kan stole på passende pris kan ankomme til det tal saglamsina ønsker at bringe deres husholdningsartikler fra Tyskland eller virksomheder, som du kender turkiyede bi transport?

    nesnil
    deltager

    Jeg ringer, hvis nogen ved det, vil vi være glade for, hvis de giver os besked.

    kadir76
    deltager

    Jeg har undersøgt og de beregner omkostningerne pr kubikmeter, og mange firmaer giver ikke garanti for de varer de medbringer, og de varer du køber og fragt + moms bliver belastet samme konto, så jeg gav op og købte det herfra Personligt anbefaler jeg det ikke.Der er ikke den store forskel.Kan du købe det herfra, er det garanteret.

    skema
    deltager

    Har du fundet et firma, eller søger du stadig? Jeg bragte mine ejendele gennem et firma i Istanbul. Hvis du har brug for det, kan jeg gennemse filerne og finde virksomhedens adresse og affald.
    Hvis dine varer ikke er meget vigtige, så prøv ikke at bringe dem, tro mig, de er meget dyre. Hvis du kan sælge det, skal du købe det der, og du får mere passende ting her. Ikke desto mindre siger jeg, hvor mange penge det koster at bringe din forskning op og ned her og oprette din konto i overensstemmelse hermed.

    k.uguz
    deltager

    Hej. Jeg sagde, jeg ville skrive, så du stadig kigger. Jeg flyttede med et firma kaldet utr international house-to-house, der flyttede for to måneder siden, og jeg var meget tilfreds. Jeg anbefaler dig også. Jeg fik fikset nedenstående link.

Viser 4 svar - 1 til 4 (4 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.