Hvordan kan jeg tage min Tyrkiet til overkommelige varer?

> Fora > Generel afdeling om Tyskland og andre europæiske lande > Hvordan kan jeg tage min Tyrkiet til overkommelige varer?

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    reyyan til
    deltager

    Hej venner. Jeg har 4-5 kufferter med ejendele at tage med til Tyrkiet. Det vil koste mig meget at tage den med fly. Kan du fortælle mig priserne med fragt? (Helt ærligt, jeg kunne ikke finde transportkøretøjer, fordi det sted, jeg bor i, er lille. Jeg fik kun information fra et tyrkisk marked, som fortalte mig om de transportkøretøjer, der transporterer frugt og grøntsager fra Tyskland til Tyrkiet, men som også sagde, at der evt. være en risiko for, at mine ejendele bliver væk.) Eller når du køber ekstra ting ved køb af en flybillet, betaler du 2 euro pr. Jeg ved også, at hvis jeg rejser med Lufthansa, har jeg ret til at medbringe 46 kilo. Men min kuffertvægt er omkring 100 kilo. Jeg vil også tage min bærbare computer med. Hvad skal jeg gøre for ham? Jeg vil vise dig min faktura. Jeg har ingen oplysninger om dette problem, da jeg aldrig har medbragt en computer før. :) Jeg ville være meget glad, hvis nogen kender til disse problemer.

    https://www.almancax.com/almanca-alfabesi-das-deutsche-alphabet.html

    guru
    deltager

    hej REYYA, held og lykke. Skal du tilbage til TR?

    Jeg medbragte mine transportmidler, da jeg kom til Tyrkiet fra Tyskland. De får 1 EUR for hver 7 kg med fly.

    Jeg medbragte omkring 15 pakker i standardstørrelse, inklusive min porcelæn, strygejern og kaffemaskine samt elektriske apparater.

    Du kan ringe til tyrkisk firma på Internettet
    google indtast TUBAY TRANSPORT BRUCHSAL

    tugce_doerj er
    deltager

    Du behøver ikke give en faktura for den bærbare computer. Alle bærer med sig deres bærbare computer, handy eller deres pads. TV skal være på vej til eller større ejendele i Tyskland og gøre elektroniske fakturaer oluyor.turkiye skal lide ham. Jeg har 2 bærbare computere hver gang jeg går, intet er kommet ud indtil i dag.

    Rederier ønsker en masse penge for 100 kg. Fordi de giver dig 1 container. Den samme pris, der bærer 1 kg i den container, er den samme pris, som bærer 100 kg. Bær et sofasæt med beholderen, hvis du vil, 1 plade, hvis du vil.

    dejavuxnumx
    deltager

    Hej venner. Jeg har 4-5 kufferter med ejendele at tage med til Tyrkiet. Det vil koste mig meget at tage den med fly. Kan du fortælle mig priserne med fragt? (Helt ærligt, jeg kunne ikke finde transportkøretøjer, fordi det sted, jeg bor i, er lille. Jeg fik kun information fra et tyrkisk marked, som fortalte mig om de transportkøretøjer, der transporterer frugt og grøntsager fra Tyskland til Tyrkiet, men som også sagde, at der evt. være en risiko for, at mine ejendele bliver væk.) Eller når du køber ekstra ting ved køb af en flybillet, betaler du 2 euro pr. Jeg ved også, at hvis jeg rejser med Lufthansa, har jeg ret til at medbringe 46 kilo. Men min kuffertvægt er omkring 100 kilo. Jeg vil også tage min bærbare computer med. Hvad skal jeg gøre for ham? Jeg vil vise dig min faktura. Jeg har ingen oplysninger om dette problem, da jeg aldrig har medbragt en computer før. :) Jeg ville være meget glad, hvis nogen kender til disse problemer.

    Hej Reyya,

    Først og fremmest anbefaler jeg, at du bærer din bærbare computer med dig under dine rejser som håndbagage. Der er ingen forsikringsbetaling for skader, når elektroniske genstande læsses i flybagagerummet. I det væsentlige er det forbudt at indlæse elektroniske genstande i bagagerummet. Selvfølgelig kan du uploade det, men hvis du har lagt det på papir, har flyselskaberne lagt en sådan artikel for at undgå besværet med at betale dig ved at sige, at problemet er dit.

    For det andet er luftfartsselskabers internationale bagagetillæg 30 kg. Tillæg for håndbagage er 8 kg. Selvfølgelig søger flyselskaber, der sælger billige billetter som Pegasus og Sun Express, at tjene penge ved at reducere bagagegodtgørelsen til 20 kg og betale overskydende bagage.
    Hvis du siger 100 kg bagage; Hvis du kommer til Tyrkiet med et selskab, der anerkender retten til 30 kg bagage (Turkish Airlines osv.), Afsender af min rådgivning op til 33 kilo allerede ikke lyder, hvis mere Türkhavayol 2-3 kg. Forbered en håndbagage 8 pund som hånd bagage.
    Du kan således tage cirka 40 – 45 kilo med.

    Jeg anbefaler, at du sender de resterende varer pr. Post eller fragt. Hvis du sender fra Tyrkiet til PTT, vil jeg anbefale det. Men jeg ved ikke, hvilken institution der fungerer sådan, men det er sandsynligvis DHL. Du skal få en pris fra DHL.
    Selvfølgelig er bagagens indhold også vigtigt. Hvis du har elektroniske genstande, skal du ikke sende dem på denne måde. Men hvis du kun har personlige ejendele, kan du sende dem via mail uden problemer. For ikke at have et problem som at sidde fast ved tolden, bør der ikke være nogen elektroniske genstande.

    Hvis du foretager en sikker returnering, skal du sørge for at få et "definitivt returpapir" fra konsulatet. Dette papir giver dig endda ret til at flytte hjem uden at betale told. Selvom dine ejendele sidder fast ved tyrkisk told, kan du hente dem med dette papir, uden problemer.

    1963
    deltager

    pegasus-firmaet koster 5 TL pr. kilo, du kan købe ekstra bagage, mens du køber en billet.

    dejavuxnumx
    deltager

    pegasus-firmaet koster 5 TL pr. kilo, du kan købe ekstra bagage, mens du køber en billet.

    5 TL til indenrigsflyvninger.
    På internationale flyrejser, hvis du tilføjer ekstra bagage i det øjeblik, du køber en billet, 5.50 TL, som hvis du køber værelset, mens du reserverer. Hvis de siger, at du har overskydende bagage i lufthavnen og vil betale, betaler du 6 euro pr. Kilo.

    1963
    deltager

    Jeg sagde ikke noget andet, jeg købte min billet som 5 TL, nu er den 5.5, så der er ikke meget forskel :) DHL-last tager omkring 1-5 euro for 6 kg og når destinationen på meget lang tid, det tager 1-1,5 måneder.

    dejavuxnumx
    deltager

    Jeg sagde ikke noget andet, jeg købte min billet som 5 TL, nu er den 5.5, så der er ikke meget forskel :)

    Åh okay så troede jeg, du sagde undskyld, jeg har tilføjet det i marken.

    Han kan ikke tilføje mere end 20 kilo ekstra bagage alene. Han har 100 kg bagage og kan stadig ikke gøre sit job med at tage 40 kg + håndbagage. Det skal tage mail eller en anden rute. Hvis han siger, at han vil betale ekstra for de resterende 60 kilo, skal han bruge 10 gange mere end værdien af ​​varerne indeni. :)

    1963
    deltager

    ja det hviler, hvis 60 selv med kiloyu-fragtfirmaer, der sender for dyre til at komme, vil handle med told i elektroniske artefakter, der kommer til Tyrkiet, er også meget Hvis forsendelse af den billigste i Tyskland som PTT DHL i Tyrkiet gik jeg 3 dage en pakke, jeg sendte før 32 kg i vægt 18 euro betalte 1 kg papirpakke 18 dage gik jeg og betalte 9 euro 
    ps3 tabt i en backend, ikke fundet

    dejavuxnumx
    deltager

    ja i Tyskland gik jeg 60 dage en pakke, jeg sendte før 3 kg i vægt, såsom PTT for dyrt til at komme, vil handle i told i en elektronisk esyalar, hvis den meget tid at få den billigste af lasten, der kommer til Tyrkiet DHL Tyrkiet, hvis den sendes selv med så resterende 32 kiloyu fragtfirmaer betalte 18 euro for 1 kg papirpakke, jeg gik om 18 dage, betalte jeg 9 euro 
    ps3 tabt i en backend, ikke fundet

    Reyya, du må hellere medbringe din kuffert stykke for stykke, hvis du skal hen her igen. Ellers er alle slags omkostninger dyre. Tyrkiet vil gå til det velkendte drev for at bringe resten af ​​dem, hvis det ønskes. Med andre ord, uanset om de går til en anden by end din destination, sender de dem til den by, du befinder dig med gods i Tyrkiet. Resten af ​​kufferterne er lette nok til at komme ind i TR

    reyyan til
    deltager

    Tak individuelt til alle for deres kommentarer. ja guru, tror jeg. Jeg planlægger at vende tilbage til Tyrkiet mod slutningen af ​​dette år. Det virker mere fordelagtigt at være i mit eget land med hensyn til forretning og privatliv.

    Der er ikke noget som elektronisk i de kufferter, jeg tager med til mit tøj. Hmm det er sandt, det koster mere at fjerne de ting, jeg forstår fra kommentarerne, end indholdet af kufferterne. Det virker mest logisk at tage det i to parter. Sidste år gik jeg med Luftansa, og dens ret til at bære var 23 23 forskellige kufferter og 46 kg i alt. Men uheld for dette år havde Lufthansan ikke direkte fly til Ankara. ankom direkte til istanbul. billigt at sende pakker fra Tyskland til Tyrkiet fra Tyskland til Tyrkiet, men meget dyrt. Jeg søgte.

    guru
    deltager

    Som jeg sagde, vil du komme og gå 1 * 2 gange, hvilket var en flybillet eller noget igen.
    Jeg tror, ​​du kan tage, hvad du kan tage med fly og håndtere resten med transport.
    Jeg havde 15 kartoner. Jeg tror, ​​jeg havde mange ting indeni, halvdelen af ​​huset kostede næsten 300 euro. det kom uden problemer

    reyyan til
    deltager

    Hej Reyya,

    Først og fremmest anbefaler jeg, at du bærer din bærbare computer med dig under dine rejser som håndbagage. Der er ingen forsikringsbetaling for skader, når elektroniske genstande læsses i flybagagerummet. I det væsentlige er det forbudt at indlæse elektroniske genstande i bagagerummet. Selvfølgelig kan du uploade det, men hvis du har lagt det på papir, har flyselskaberne lagt en sådan artikel for at undgå besværet med at betale dig ved at sige, at problemet er dit.

    For det andet er luftfartsselskabers internationale bagagetillæg 30 kg. Tillæg for håndbagage er 8 kg. Selvfølgelig søger flyselskaber, der sælger billige billetter som Pegasus og Sun Express, at tjene penge ved at reducere bagagegodtgørelsen til 20 kg og betale overskydende bagage.
    Hvis du siger 100 kg bagage; Hvis du kommer til Tyrkiet med et selskab, der anerkender retten til 30 kg bagage (Turkish Airlines osv.), Afsender af min rådgivning op til 33 kilo allerede ikke lyder, hvis mere Türkhavayol 2-3 kg. Forbered en håndbagage 8 pund som hånd bagage.
    Du kan således tage cirka 40 – 45 kilo med.

    Jeg anbefaler, at du sender de resterende varer pr. Post eller fragt. Hvis du sender fra Tyrkiet til PTT, vil jeg anbefale det. Men jeg ved ikke, hvilken institution der fungerer sådan, men det er sandsynligvis DHL. Du skal få en pris fra DHL.
    Selvfølgelig er bagagens indhold også vigtigt. Hvis du har elektroniske genstande, skal du ikke sende dem på denne måde. Men hvis du kun har personlige ejendele, kan du sende dem via mail uden problemer. For ikke at have et problem som at sidde fast ved tolden, bør der ikke være nogen elektroniske genstande.

    Hvis du foretager en sikker returnering, skal du sørge for at få et "definitivt returpapir" fra konsulatet. Dette papir giver dig endda ret til at flytte hjem uden at betale told. Selvom dine ejendele sidder fast ved tyrkisk told, kan du hente dem med dette papir, uden problemer.

    Hej, vil det endelige returpapir, jeg vil modtage fra konsulatet, kun kræves for elektroniske genstande? Jeg forstår det ikke!! Jeg har alligevel ingen elektroniske ting at tage med. Jeg overvejer at sælge dem alle her. TV, køleskab, vaskemaskine….osv.. Selvfølgelig ville det være rart, hvis jeg havde et alternativ, såsom at tage det til Tyrkiet, men det virker svært. Så hvilke andre dokumenter skal jeg have fra konsulatet, når jeg vender tilbage? Mon du ved det?

    reyyan til
    deltager

    Som jeg sagde, vil du komme og gå 1 * 2 gange, hvilket var en flybillet eller noget igen.
    Jeg tror, ​​du kan tage, hvad du kan tage med fly og håndtere resten med transport.
    Jeg havde 15 kartoner. Jeg tror, ​​jeg havde mange ting indeni, halvdelen af ​​huset kostede næsten 300 euro. det kom uden problemer

    Du har ret, lad mig også undersøge dette. Jeg tror, ​​det hele bliver løst på én gang. Du havde vel ikke nogen store husholdningsartikler, vel? (køleskab, vaskemaskine osv.) Jeg vil undersøge den forsendelse, du gav. Tak guru. Jeg spørger også, hvor meget dine varer vejer, for mon ikke de opkræver ekstra for fragt, når en bestemt vægt overstiger en bestemt vægt.  :) Jeg spørger, fordi jeg ikke har nogen oplysninger om disse spørgsmål.

    guru
    deltager

    Nej, jeg tog bare tøj og små køkkenredskaber til mit servise. dynepude eller noget.
    Så vidt jeg husker, købte de det baseret på papens størrelse og ikke vægten.

    dejavuxnumx
    deltager

    Hej, vil det endelige returpapir, jeg vil modtage fra konsulatet, kun kræves for elektroniske genstande? Jeg forstår det ikke!! Jeg har alligevel ingen elektroniske ting at tage med. Jeg overvejer at sælge dem alle her. TV, køleskab, vaskemaskine….osv.. Selvfølgelig ville det være rart, hvis jeg havde et alternativ, såsom at tage det til Tyrkiet, men det virker svært. Så hvilke andre dokumenter skal jeg have fra konsulatet, når jeg vender tilbage? Mon du ved det?

    Grundlæggende er "Definitiv tilbagevenden til Tyrkiet" en lov om at kunne flytte hele dit hus. Men jeg kan ikke påstå, at jeg har meget detaljeret viden. Jeg tror, ​​du kan få den bedste information fra konsulatet personligt. Derudover, hvis du har arbejdet der i mere end 5 år, har du ret til at medbringe en bil til Tyrkiet uden at betale told, hvis du skal vende tilbage med sikkerhed. Hvis du vil, kan du også undersøge dette. Jeg tror, ​​at hvis du skriver "bringer en bil til Tyrkiet fra Tyskland" på Google, vil du se sider, hvor du kan få detaljerede oplysninger. Den dækker med andre ord ikke en enkelt elektronisk genstand.

    Derudover har Tyskland en returlov. De yder hjælp til omplacering til de tilbagevendende tyrkere. Denne lov blev også sendt på tv. Bare fordi tyskerne tager skridt til at returnere tyrkerne. Jeg antager, at du kan få dette som detaljeret information fra jobcentret eller hvilken institution du får hjælp fra nu. Selvfølgelig vil de kigge efter nogle forhold, men det er nyttigt at lære, måske er det noget, du kan drage fordel af.

    Hvis du vil give en bestemt tilbagevenden, undersøge dem godt, jeg tror, ​​der kan være andre muligheder foran dig, bortset fra at bære bagage med din bagage. Jeg ved, at selvom du har arbejdet der, kan selv forsikringsgodtgørelserne i dit navn overføres til den tyrkiske socialsikringsinstitution ved at indgive andragende. Med andre ord, din situation er anden end at bære ting, jeg tror, ​​du har nogle ekstra rettigheder, fordi du vender tilbage. Jeg foreslår, at du undersøger.
    Igen forsøger jeg at hjælpe, hvis noget vi ved

Viser 15 svar - 1 til 15 (22 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.