Kan ikke få Unbefristet!!

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Ohne ideel
    deltager

    Jeg samlede omhyggeligt alle de dokumenter, de bad om. Jeg har endda arrangeret hver af dem i rækkefølge med en papirclips. Forfaldsdatoen kom, og vi gik med min kone. Mit kønummer var brændt, vi kom ind i lokalet, vi satte os ned, og jeg tog dokumenterne ud af mappen og gav dem til betjenten. Kvinden kiggede på papirerne én efter én og søgte bogstaveligt talt efter en undskyldning for ikke at give unbefristet. Han valgte rentversicherungsverlaufu ud af så mange papirer, tog det foran sig og så på de gange, jeg arbejdede én efter én. Og ved du hvad han sagde? Jeg er ked af det, men jeg kan ikke unbefristet. Hvorfor sagde vi? Han sagde, at du ikke arbejdede i 4 måneder i år, du arbejdede ikke i 5 måneder i år. Derfor sagde han, at han ikke kan give det. Han sagde, at du skulle betale 60 måneders husleje. Men jeg sagde, at min kone er tysk statsborger. Han sagde, at det ikke havde noget med det at gøre. Spørges denne 60-måneders pensionssamtale ikke normalt fra dem, hvis ægtefæller er tyrkiske statsborgere? Som følge heraf gav de efter 6 år en opholdstilladelse i 3 år.

    hjerteløs
    deltager

    Når de ikke er gift, ser de på 60-måneders præmiebetalingsstatus. Du har ingen ret til ikke at give. Dem med tyske ægtefæller bliver enten tyske statsborgere efter 3 år eller får permanent ophold. 5 år udløber ikke på det tidspunkt. Enten på grund af uvidenhed eller bevidst henvendelse til en advokat, der ikke har givet ham det, for at ordne sagen eller for at klage til medarbejderen, sådan en ret har de ikke. For eksempel er jeg et barn med tysk statsborgerskab. Jeg søgte på ubestemt tid, fordi det skete, jeg blev skilt fra min kone, jeg arbejdede ikke i 5 år, han spurgte mig, hvor længe du arbejdede indtil nu, jeg sagde, at jeg har arbejdet i 3 år, det gav ingen problemer , skrev jeg som eksempel

    Ohne ideel
    deltager

    Faktisk spurgte betjenten, om du havde børn to gange. Vi sagde nej. Han spurgte min kone, arbejder du, ja, vi sagde endda, at abrechnungs er her. Med andre ord, både min kone og jeg arbejder vollzeit, vi har intet at gøre med nogen hjælp fra staten. Jeg overvejer også at gå til en advokat, men jeg ved ikke, hvor mange penge det vil koste.

    hjerteløs
    deltager

    Nå, du kommer til at bruge mange penge, men lad mig fortælle dig, om du har et solidt job, og jeg tror, ​​du skrev, at du har afsluttet 40 måneder. Hvis du ikke har nogle problemer med din inspiration, og selvom du har det, så får du det på ubestemt tid efter 60 måneder, tænker jeg, lad være med at bruge penge på en advokat, vent. Ja, de er uretfærdige over for dig.Den eneste fordel ved at få et varigt lån er at kunne optage et lån eller andet. Udover det slipper du for at gå til et udenlandsk kontor for at forlænge din opholdstilladelse, der er ingen anden joke. Du søger alligevel igen med de love, der skal vedtages af den nye regering. Hvis jeg var dig, ville jeg ansøge om tysk statsborgerskab, ikke permanent.

    Ohne ideel
    deltager

    Mit første ønske er at få en unbefristet. Indfødsret kan være meget senere, men jeg ønskede at blive ubefristet og slippe af med auslanderamt-problemet. Mit andet spørgsmål er, skal jeg vente 3 år på at ansøge om unbefristete igen? Har jeg for eksempel mulighed for at ansøge igen efter 1 år?

    hjerteløs
    deltager

    Nej, du behøver ikke vente, jeg har sidst fået et 3-årigt ophold.

    yenicerixnumx
    deltager

    Som de hjerteløse sagde, er du sikkert stødt på en betjent, der enten er uvidende eller gerne vil køre op ad bakke. Jeg tror, ​​at du kommer til at bruge mange penge hos en advokat eller lignende. I sidste ende vil det tage mindst 1,5 år, hvilket afhænger af tætheden af ​​det sted, du bor. Du bruger allerede halvdelen på at vente. Hvis det ikke kommer ud efter det, så har du alle kortene. Jeg anbefaler, at du taler med en overordnet af betjenten, inden du går til advokaten. selvom du forklarer det med lovartiklerne, så tror jeg de vil ordne det. Jeg venter lige nu på statsborgerskab. Det er 3 måneder siden jeg søgte. Der manglede dokumenter, jeg udfyldte og gav dem. Jeg tror, ​​de behandlede lyden uden åndedræt. men i tilfælde af afvisning eller negativ respons, overvejer jeg at gøre det samme.

    istanbullu er
    deltager

    Jeg samlede omhyggeligt alle de dokumenter, de bad om. Jeg har endda arrangeret hver af dem i rækkefølge med en papirclips. Forfaldsdatoen kom, og vi gik med min kone. Mit kønummer var brændt, vi kom ind i lokalet, vi satte os ned, og jeg tog dokumenterne ud af mappen og gav dem til betjenten. Kvinden kiggede på papirerne én efter én og søgte bogstaveligt talt efter en undskyldning for ikke at give unbefristet. Han valgte rentversicherungsverlaufu ud af så mange papirer, tog det foran sig og så på de gange, jeg arbejdede én efter én. Og ved du hvad han sagde? Jeg er ked af det, men jeg kan ikke unbefristet. Hvorfor sagde vi? Han sagde, at du ikke arbejdede i 4 måneder i år, du arbejdede ikke i 5 måneder i år. Derfor sagde han, at han ikke kan give det. Han sagde, at du skulle betale 60 måneders husleje. Men jeg sagde, at min kone er tysk statsborger. Han sagde, at det ikke havde noget med det at gøre. Spørges denne 60-måneders pensionssamtale ikke normalt fra dem, hvis ægtefæller er tyrkiske statsborgere? Som følge heraf gav de efter 6 år en opholdstilladelse i 3 år.

    Hej,

    Hvis din ægtefælle er tysk statsborger, burde der ikke være noget problem. Jeg tog mig af børn derhjemme de første 2 år. Jeg gik på kursus og fik mit kørekort. Der er mange huller imellem. Rentenversicherung betalte faktisk det laveste beløb for de år, jeg tog mig af barnet. Men jeg havde også huller. Unbefristet 3 år ved lov, hvis du ikke har modtaget hjælp. Selvfølgelig kan dette være i NRW, hvis din stat er anderledes. (Han viste min kones ansættelseskontrakt og lønninger) Faktisk fik jeg ubegrænset på 3 år og blev tysk statsborger på 3,5 år. Det er betjentens arbejde der. (Jeg går ud fra, at du har bestået B1 + einburgerungsprüfung)

    Jeg håber, du kan få ubegrænsede sessioner så hurtigt som muligt uden problemer.

    Nu har jeg søgt og fundet:

    Vis denne side for at få e

    https://www.integrationsbeauftragte.de/ib-de/ich-moechte-mehr-wissen-ueber/einbuergerung/wann-haben-sie-einen-anspruch-auf-eine-einbuergerung–1865120

    Fall 4
    Sie synd mit einer/einem deutschen Staatsangehörigen verheiratet oder leben mit ihr/ihm in einer eingetragenen Lebenspartnerschaft.
    In diesem Fall könnten Sie bereits nach drei Jahren Aufenthalt in Deutschland eingeürgert werden.
    Wenn Sie einige Voraussetzungen erfullen, kann die Behörde Ihren Antrag nur in Ausnahmefällen ablehnen. Wenn Sie planen, sich scheiden zu lassen, die Lebenspartnerschaft aufzuheben oder bereits in Trennung leben, haben Sie keinen Anspruch auf eine Einbürgerung nach drei Jahren.

    Nesibe af
    deltager

    Walla, fortæl mig den sidste situation, jeg skriver for at statuere et eksempel. Jeg er i gang med skilsmisse, der er ikke rejst en retssag endnu. Det bliver 4,5 år. Jeg købte det for 3 år først. Derefter forlængede betjenten det med 1 år mere afhængigt af mit pas udløbsdato. Og han afsluttede vores interview med at sige: "Lad os give dig 1 år for nu, med 1 år tilbage i dit pas udløbsdato, og næste gang du ansøger, vil du allerede bo i Tyskland i 5 år, og vi vil gerne give dig frist." Jeg har i øvrigt arbejdet fuld tid, siden jeg kom. Jeg har gennemført min B1 og statsborgerskabseksamen. Jeg har også en tidsubegrænset ansættelseskontrakt. :)

Viser 8 svar - 1 til 8 (8 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.