Tilbage til et glemt sprog (Hvad skal du gøre)

> Fora > Generelle tyske og tyske A1 familiekombinationskurser > Tilbage til et glemt sprog (Hvad skal du gøre)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Mentat
    deltager

    Hej!

    Jeg så tysk i gymnasiet, uanset hvordan man ser på det, der er gået 6 år, så havde jeg også et b1-certifikat. Jeg husker grammatikken meget godt, jeg kan med vanskeligheder oversætte visse tekster. (Advarsler, juridiske udtalelser er som kontrakter, men som sagt, jeg har meget vanskeligheder, ordet er for kort). Mit sted vil være anderledes, hvis jeg kan tale tysk flydende det sted, hvor jeg arbejder i disse dage.

    Hvor skal jeg starte for både at huske sproget og forbedre min tale? Hvilket kursus skal jeg tage? Jeg bor i Istanbul, kiggede på Goethe Institute, men jeg tror, ​​at tilmeldingstiderne er forældede, jeg kender ikke andre kurser. Jeg kan ikke forstå, om det er kvalitet eller ej, sandsynligvis det kursus, jeg startede. Hvad skal man gøre?

    tugce_doerj er
    deltager

    Hvis du har lært det tyske godt, er den bedste ting at læse bøger, se tv og tale. disse får dig til at huske sproget igen. Det sprog, der læres, er ikke uforglemmeligt, det bliver bare blindt. Når du lytter, kommer det tilbage, mens du taler.

    Du kan gå til Istanbul sprogcenter. Det certifikat, de giver, er gyldigt, og de er meget gode. Jeg gik der, jeg bestod med 91, jeg startede min eksamen uden at kunne tysk.

Viser 1 svar (1 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.