Udfyldt ansøgningsskema for familiegenforening i Tyskland (SAMPLE)

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    nazlixnumx
    deltager

    Jeg tror det vil lande på mit hjerte nu!
    Hvis vi havde set det før, ville jeg ønske, at vi skulle fylde det op cirpindik dagen før 2.

    Men hvor mange steder har vi fyldt anderledes?

    **) Jeg spurgte ham om at lade den være tom
    For hvis der er to stjerner, der er fyldt ud af Tyskland, siger der ikke noget behov for at blive besvaret.
    Så vi skrev ikke noget?

    Og spørgsmålet om, hvordan man skal leve
    På tysk
    Jeg ville have den til at skrive "At arbejde med min kone". Er det også sandt for dem?

    Og i formular 21 sagde jeg skriv "på ubestemt tid" til spørgsmålet "Hvor længe vil du blive i AFC?"
    Og i slutningen af ​​formularen, lad mig fortælle dig, at du skal skrive "ich beantrage die Aufenthaltserlaubnis für …….." og "unbefristet" der.
    det vil sige på ubestemt tid.

    Er disse forkerte? Svar venligst.

    nazlixnumx
    deltager

    og et andet spørgsmål,
    Sig du, at du ikke holder dig til billedafsnittet i formularen?

    Det gjorde vi, men?
    Hvorfor ellers ville de have et billede, hvis vi ikke vil holde det?

    fuk_xnumx
    deltager

    hvilket billede gjorde du, og du vil give billedet i den form, du ikke holder dig til den ekstra bitanemi, nu skal jeg give dig de ekstra bitemesi du gør, så du vil indsætte billedet, men du indsætter ikke formularen, men du udfylder ikke et sted, hvor du ikke har et problem, hvordan gør jeg det? Udfyld steder, der allerede er på blanketten

    nazlixnumx
    deltager

    min kone biometriske billeder taget fra
    udfyldt to former og limet begge
    tog ekstra billeder med dig

    fuk_xnumx
    deltager

    Okay, men normalt anbefaler vi ikke nogen at holde fast ved de oplysninger, som du ved kun meget godt, så vi siger resten af ​​konsulatet, der tager sig af deres egen, undgår allerede risiko

    reyyan til
    deltager

    Inden Horizon kom til Tyskland, kunne jeg ikke udfylde denne ansøgningsskema alene. Min tyske var meget utilstrækkelig dengang. Jeg betalte en masse penge til et oversættelsesbureau for at udfylde denne formular, ved du det !! Hvilken god person er du virkelig. lad alle vide dit værd vAllahi. venner virkelig horisont Tyskland gør meget for fremtiden. Det giver en masse information, og offentliggørelsen af ​​denne ansøgningsskema på tyrkisk på et forståeligt sprog sparer dig for en stor byrde. Jeg er tilbage til disse år. Jeg havde svært ved det. Min kone var i Tyskland, jeg kunne ikke oversætte det alene, og som sagt havde jeg udfyldt denne formular til gengæld for penge. VID AT HORIZONEN IKKE KAN BETALES.

    TAK UFUK. Okay :)

    yfatih
    deltager

    Jeg har også kronisk allergisk astma bronkitis. Har du brug for at nævne det i sygdomsafdelingen? Hvad er tysk?

    reyyan til
    deltager

    Jeg tror ikke, du skal skrive overhovedet. Jeg har bronkitis, jeg skrev ikke.  :)

    fuk_xnumx
    deltager

    faktiske

    fuk_xnumx
    deltager

    ?

    sasha
    deltager

    Gutter, jeg gjorde forkert hvor mange steder, kan jeg skrive på det på en måde, så der ikke er sådan noget som at ridse?

    fuk_xnumx
    deltager

    Hvis det er okay, skal du tage det ud af printeren igen

    sasha
    deltager

    Fuk bror, jeg slettede det med en korrektionsvæske, forhåbentlig sker der ikke noget. Forresten, skal de forumpapirer ikke være originale?

    fred48
    deltager

    Jeg downloadede en formular fra Ankara-konsulatet, og nogle sektioner er ændret. Er det muligt at offentliggøre en udfyldt prøve af den nye formular

    diætist
    deltager

    Hej, der er et spørgsmål i ansøgningsskemaet, der spørger, om du tidligere er blevet blokeret fra at komme ind i Tyskland. Mit turistvisum, som jeg tidligere har søgt om, blev afvist. Hvad skal jeg skrive her??? På forhånd tak for dit svar…

Viser 15 svar - 1 til 15 (51 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.