2019 Tyskland Visa-forventninger

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Blue34
    deltager

    Jeg starter dette emne for vores venner, der vil dele deres ideer om visumspørgsmål fra 2019, jeg håber, at alt vil være til gavn for alle...

    Ramadan_21
    deltager

    God dag alle sammen, jeg er ny her, jeg vil have dine kommentarer til et emne

    Jeg lever som flygtninge i Tyskland i fuld 6 år, og jeg er lige færdig med en fuld evlenecg, da jeg sagde, at jeg var gift ved at skrive tilbage til mig, kom nægtelse til mig asyl yanbancı om politiet i at gifte sig give ekstra tid i en måned og sagde kom med mig evlği mig og få mig til at gå til Tyrkiet for et familiesammenkomst, jeg gik til politiet og kom så nu kom jeg den 10,01.2019 Jeg indgav min komplette ansøgning, og jeg var færdig på 15 minutter på konsulatet, det var fint, de bad ikke om meget og min kone er tysk, forresten, det har været nøjagtigt 2 måneder, der er ingen CVP, min mand ringede til udlændingepolitiet for 5 uger siden, de sagde, at alle papirerne er i orden, de ventede på strafferegisteret, jeg mener , de er steget, og det tager 6 til 8 uger, nu er jeg bange for, at det bliver afvist, hvad vil der ske med dig? 

    Ramadan_21
    deltager

    Jeg forventer en CVP fra dig, jeg ville være glad, hvis du hjælper mig.

    talha55
    deltager

    Hej igen fyre. Jeg ansøgte om et familiesammenføringsvisum til det tyske konsulat i Ankara den 14.02.2019. I dag (11.03.2019) er den 24. dag. Ifølge de oplysninger, vi fik fra Ausländerbehörde, har dokumenterne endnu ikke nået deres hænder. Ifølge hvad de sagde, var der ingen negativitet efter at have nået det. Den dårlige ting er, at jeg har min svigeres bryllup 5 dage senere, og jeg tror, ​​jeg ikke vil være i stand til at indhente. Min kone bliver nødt til at tage alene til brylluppet, og denne situation gør mig meget ked af det. Vi siger godt og fortsætter med at vente. Allah er god.

    Ifølge de oplysninger, jeg kan få i dag, nåede Formblatt Antrag sine hænder den 04.03.2019. Jeg ved ikke, om de fik originalerne eller en digital kopi af dokumenterne. I dag er den 29. dag. I morgen er svigerindeens bryllup, og mandag er det min fødselsdag. De havde et lille håb om at indhente i løbet af ugen, men de var helt udmattede. Bliv ved med at vente. Må du blive velsignet med lejligheden til at skrive denne besked. Inneddine indaAllahil Islam.

    muratyc
    deltager

    Hej gutter, jeg ansøgte om familiesammenføring på konsulatet den 07.02.2019. Hvis min mand er tysk statsborger, er mine tyrkiske aldre 24 år.
    Mens hun forklarede, hvordan jeg mødtes under ansøgningen, sagde kvinden nok og stillede spørgsmål for at sætte spørgsmålstegn ved mit kendskab til tysk. Derefter begyndte han at håndtere computeren og sagde, at det var processen uden engang at se på de bryllupsbilleder, jeg bragte. Det har været kort.
    Da vi ringede til udlændingegrenen en måned efter ansøgningen om information, var det, de sagde, at de så vores oplysninger, og en dame beskæftigede sig med min sag. Som de fortalte alle, sagde de, at processen ville tage 3 til 4 måneder. Jeg ønsker tålmodighed til alle venner for denne trætte ventetid. Jeg deler udviklingen med dig.

    Hej allesammen ..
    Jeg ansøgte om et familiesammenføringsvisum fra Ankara den 20.02.19. Mit interview gik meget godt. Der er gået 23 dage, og jeg har stadig ikke modtaget et brev fra min kone. Jeg fortsætter med at vente tålmodigt og spændt. Må Gud give tålmodighed til os alle. Jeg forstår, at ventetiden er en vanskelig proces. Min kone bor i Mannheim. Jeg er tyrkisk statsborger. Hvor længe skal jeg vente på brevet, og hvor længe efter brevets ankomst vil mit visum ankomme? Hvis nogen har oplysninger, ville jeg sætte pris på, hvis de kunne oplyse mig.. cofe:)

    talha55
    deltager

    Hej allesammen ..
    Jeg ansøgte om et familiesammenføringsvisum fra Ankara den 20.02.19. Mit interview gik meget godt. Der er gået 23 dage, og jeg har stadig ikke modtaget et brev fra min kone. Jeg fortsætter med at vente tålmodigt og spændt. Må Gud give tålmodighed til os alle Jeg forstår, at det at vente er en vanskelig proces. Min kone er i Mannheim. Han er tyrkisk statsborger. Hvor længe skal jeg vente på brevet, og hvor længe efter brevet ankommer, vil mit visum ankomme? Hvis nogen har oplysninger, ville jeg sætte pris på, hvis de kunne oplyse mig.. cofe:)

    Desværre er det svært at sige noget om det. Men jeg tror, ​​de vil bede om dokumenter, fordi din ægtefælle er tyrkisk statsborger. Så vidt jeg ved, sender nogle tyske statsborgere visumet direkte uden at bede om dokumenter. Dette er min viden. Hvis jeg tager fejl, bedes du rette det  :)

    Desværre er det svært at sige noget om det. Men jeg tror, ​​de vil bede om dokumenter, fordi din ægtefælle er tyrkisk statsborger. Så vidt jeg ved, sender nogle tyske statsborgere visumet direkte uden at bede om dokumenter. Dette er min viden. Hvis jeg tager fejl, bedes du rette det  :)

    Ja, de vil bede min kone om 3 måneders lønkælder og oplysningerne om det hus, hun bor i. Jeg ved, at vi har forberedt alt, men vi venter på, at de sender breve.

    talha55
    deltager

    Ja, de vil bede min kone om 3 måneders lønkælder og oplysningerne om det hus, hun bor i. Jeg ved, at vi har forberedt alt, men vi venter på, at de sender breve.

    Jeg tror ikke nogen kan sige noget om dette. Hvis den by, du skal til, er lille eller ikke overfyldt med udlændinge og den officer, der behandler din sag i Ausländerbehörde osv. Hvis ikke, tager det ikke lang tid. Jeg misunder dem, hvis visa ankommer om 18-20 dage :)

    Jeg tror ikke nogen kan sige noget om dette. Hvis den by, du skal til, er lille eller ikke overfyldt med udlændinge og den officer, der behandler din sag i Ausländerbehörde osv. Hvis ikke, tager det ikke lang tid. Jeg misunder dem, hvis visa ankommer om 18-20 dage :)

    Præcis misunder jeg mig også. :D Heldigvis er der ikke andet valg end at vente. halay :)

    Ja, de vil bede min kone om 3 måneders lønkælder og oplysningerne om det hus, hun bor i. Jeg ved, at vi har forberedt alt, men vi venter på, at de sender breve.

    Hej, hvis du vil have din ægtefælle til at gå til udlændingegrenen og åbne en fil på dine vegne, lønningsliste, huskontrakt osv. kan levere dokumenter som f.eks. Dette hjælper dine transaktioner med at gå tidligere, i det mindste reducerer du mailtiden. :)

    Hej, hvis du vil have din ægtefælle til at gå til udlændingegrenen og åbne en fil på dine vegne, lønningsliste, huskontrakt osv. kan levere dokumenter som f.eks. Dette hjælper dine transaktioner med at gå tidligere, i det mindste reducerer du mailtiden. :)

    Hvis det sker, vil vi selvfølgelig gøre noget lignende .. Jeg håber det ikke vil være et problem .. Gjorde du det uden?

    Hvis det sker, vil vi selvfølgelig gøre noget lignende .. Jeg håber det ikke vil være et problem .. Gjorde du det uden?

    Ja, jeg læste det fra forummet, jeg blev overrasket, hvis der er sådan noget. Min kone er tysk statsborger, men i tilfælde af at jeg bad hende om at gå og gøre det. Da han kom der, bad de ham om at medbringe en fotokopi af alle dokumenterne og åbnede derefter en fil på mine vegne. Hvis vi har situationen med at anmode om dokumenter, vil vi se dine filer fra systemet, vi vil ikke bede dig igen, hvis du sparer tid, sagde de og modtog dokumenterne, kan du gøre dette :)

    Men lad mig også påpege, at der er et statligt system i Tyskland, dette er muligvis ikke gyldigt for alle udlændingekontorer. Du kan få et klarere svar, hvis din ægtefælle spørger

    Men lad mig også påpege, at der er et statligt system i Tyskland, dette er muligvis ikke gyldigt for alle udlændingekontorer. Du kan få et klarere svar, hvis din ægtefælle spørger

    ja du har ret.. mange tak, jeg vil stille dig et spørgsmål..

    cazonova1
    deltager

    Hej alle sammen, jeg ønsker Guds tålmodighed
    Jeg ansøgte om familiesammenføring fra Izmir den 07.12.2018. Rathause løj for min kone mange gange og sagde, at vi ikke modtog dokumenterne i 2 måneder. De fortalte min kone, at dokumenterne ankom om 12 måneder, og at vi venter på en tilbagemelding. Jeg sendte en e-mail til konsulatet og de ringede til mig 2 dage senere for at spørge om de ventede på en tilbagemelding 11.03.2019 Jeg skulle deltage i 2 samtaler. Krydsforhør: Det er min kones første ægteskab, jeg sagde tålmodighed. I hvert fald steg jeg på bussen og gik. Jeg bor i Antalya. I øvrigt lod kvinden glide, at det var begge jeres første ægteskaber. Hvorfor ringede de dig? Vi talte om det. Han sagde, at han ringede fra konsulatet, han sagde, at han ikke kunne genkende nummeret i starten, dit visum var godkendt, jeg sagde, at du skulle have en 2-måneders sygeforsikring, konsulatet ringede og sagde, at de ikke kan sige, om dit visum er godkendt eller ej, jeg sagde, at jeg ringer fra Izmirs generalkonsulat, sig mig dit navn, læg på, jeg ringer til konsulatet, og jeg forbinder dig, han sagde, at det er af sikkerhedsmæssige årsager.Jeg sagde, hvad er det sidste? Jeg havde en deadline på konsulatet på det tidspunkt, han sagde, jeg ved det ikke, han sagde, jeg ved ikke, hvilket visum jeg ansøgte om, han sagde bare konsul-damen fortalte mig at visummet var godkendt og at jeg skulle have 3 måneders forsikring Jeg sagde dame, jeg ansøgte om familiesammenføringsvisum, sygeforsikring er ikke påkrævet for familiesammenføring, 3 personer fra min klasse gik på Goethe-kurset, ingen af dem krævedes, sagde jeg, fra dit konsulat.Jeg spurgte ham, hvordan skulle jeg vide, hvis jeg blev ringet op, sagde han, jeg behøver ikke at overbevise ham, han grinede og lagde røret på. Jeg ringede til min kone, hun ringede til Rathause, som betjente os der, og hun sagde, at hun ikke var ønsket, men hun sagde, at din kone skulle kontakte det tyske konsulat, hvis det er dem, der ønsker det, så lad dem gøre det Jeg ringer til konsulatet, omstillingen siger, jeg kan ikke svare, jeg spørger, om jeg kan koble det til en, der kan svare, jeg siger, det er forbudt. Nå, siger jeg, jeg ved ikke, hvordan jeg skal bekræfte, står der send en e-mail.. De laver bogstaveligt talt sjov med folks liv og stifter familie.De siger, at tingene er baseret udelukkende på tilfældigheder, tysk disciplin, det har intet med det at gøre, det er bare tysk racisme, du er fuldstændig på initiativ af betjenten foran af jer... Jeg ville også tilføje dette, for helvede dem, der indgår arrangerede ægteskaber og begår bedrageri og sætter dem, der rent faktisk bliver gift, i sådanne situationer...

Viser 15 svar - 31 til 45 (537 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.