2019 Tyskland Visa-forventninger

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Blue34
    deltager

    Jeg starter dette emne for vores venner, der vil dele deres ideer om visumspørgsmål fra 2019, jeg håber, at alt vil være til gavn for alle...

    Ønsker han
    deltager

    :)


    Selam  :)
    Selvfølgelig er jeg sikker på, at det er meget anderledes med Tyrkiet, men vi har ikke andet valg end at vænne os til det.
    Jeg er i Aksaray, hvilken by er du

    Hilsen Dilek Han,
    Vi taler officielt på forummet😂 men hvem var her for måneder siden. I disse dage er dette sted næsten blevet til et bær 🤣 der er ingen tilbage 😲 Jeg har sendt dig en privat besked. Det kom vist ikke🙄. Jeg ansøgte fra Izmir. 🙋🏻‍♀️

    Ønsker han
    deltager

    :)

    Northyyy
    deltager

    Hej, det var faktisk ikke alle der fik visum, jeg tror han bare venter tålmodigt ligesom mig 😉

    Northyyy
    deltager

    Jeg ansøgte fra Istanbul, den 4. november, den 5. december, blev der sendt et brev til min kone, de nødvendige dokumenter var lidt for meget, grunden var, at vi boede i Istanbul i 3,5 år, så vi foretrak Istanbul på grund af helbredsproblemer.

    Northyyy
    deltager

    Der blev i øvrigt anmodet om kommunikation pr. brev.Datoen vi sendte var 13. januar, de nødvendige dokumenter
    6 måneders lønseddel
    indkomstbevis
    Dokumentation, der viser pensionsstatus
    Arbejdspapirer for de sidste 5 år
    Boligstatus lejeaftale
    sessionsdokument
    Forretningsordning

    Northyyy
    deltager

    Det er ikke slut 😉
    Forklar, hvorfor du ventede indtil nu med at ansøge
    I hvert fald forberedte vi og sendte det på den dato, jeg skrev ovenfor.
    24. januar anmodes om dokumenter igen
    Beskriv, hvordan du har det sammen i den forgangne ​​tid
    Og ind- og udrejsedatoer til Tyskland
    Lad os se, hvad der sker i næste uge

    cns24
    deltager

    Merhaba
    Jeg ansøgte om visum den 5. december, jeg er på den 55. dag, bliv ved med at vente 😔

    Northyyy
    deltager

    Hej, jeg ønsker dig tålmodighed
    Det er virkelig svært at vente

    Jeg ansøgte fra Istanbul, den 4. november, den 5. december, blev der sendt et brev til min kone, de nødvendige dokumenter var lidt for meget, grunden var, at vi boede i Istanbul i 3,5 år, så vi foretrak Istanbul på grund af helbredsproblemer.

    Først og fremmest mange tak,
    Vores ansøgningsdatoer er de samme. Kun konsulater er anderledes. Indtil jeg så din besked, troede jeg, at alle, der søgte i min historie, var væk. Din situation virker ret kompliceret. Jeg håber, du får godkendelse, før du ser det 4. bogstav.

    Northyyy
    deltager

    Tak ja jeg er lidt forvirret
    Jeg tror, ​​der er mange, der søger i november og ikke kan gå, så bliv ikke afskrækket.
    Jeg tror ikke det var det sidste brev, de sender det ikke igen, det er enten godkendt eller afvist.

    Northyyy
    deltager

    Først og fremmest mange tak,
    Vores ansøgningsdatoer er de samme. Kun konsulater er anderledes. Indtil jeg så din besked, troede jeg, at alle, der søgte i min historie, var væk. Din situation virker ret kompliceret. Jeg håber, du får godkendelse, før du ser det 4. bogstav.

    Som du sagde, hvis du ikke har en kompliceret situation, får du som regel svar om to uger fra den udenlandske filial, og du får en godkendelse.
    Jeg håber, du får gode nyheder, og at du kommer til at møde din kone.

    cns24
    deltager

    Hej, jeg ønsker dig tålmodighed
    Det er virkelig svært at vente

    Hej, jeg ønsker dig tålmodighed
    Det er virkelig svært at vente

    Tak, jeg håber, at din vil få et positivt resultat så hurtigt som muligt.

    cns24
    deltager

    Min kone ringede to gange til udlændingeafdelingen og fik at vide, at mine papirer ikke var ankommet, og at transaktionerne er langsomme i Tyrkiet. Vi vil kontakte dig, så snart dine dokumenter ankommer. Efter halvanden måned sendte jeg en e-mail til konsulatet og fik intet svar. Jeg håber vi får godkendelse hurtigst muligt, det er meget svært at vente😒

    Northyyy
    deltager

    Tak, insha'Allah din vil være positiv så hurtigt som muligt.

    tak
    Uanset hvad der er godt, tror jeg, at det vigtige er at være sund og fredelig, at være sammen med vores livspartner, livet går sådan her, fuld af kamp, ​​tiden går.

Viser 15 svar - 511 til 525 (537 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.