2019 Tyskland Visa-forventninger

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Blue34
    deltager

    Jeg starter dette emne for vores venner, der vil dele deres ideer om visumspørgsmål fra 2019, jeg håber, at alt vil være til gavn for alle...

    Northyyy
    deltager

    Min kone ringede til udlændingeafdelingen to gange, og det blev sagt, at mine papirer ikke gik, transaktionerne er langsomme i Tyrkiet, og vi vil kontakte dig, så snart dine dokumenter ankommer. Efter halvanden måned sendte jeg en e-mail til konsulatet, og der var intet svar. Insha'Allah får vi godkendelse hurtigst muligt, det er svært at vente 😒

    Jeg råder dig til at være tålmodig, hvis du ringer og trykker, kan transaktionerne blive forsinket, fordi du ikke ved, hvilken slags betjent du vil støde på, den pågældende betjent er vigtig.

    Ønsker han
    deltager

    Som du sagde, hvis du ikke har en kompliceret situation, får du som regel svar om to uger fra den udenlandske filial, og du får en godkendelse.
    Jeg håber, du får gode nyheder, og at du kommer til at møde din kone.

    Vær hilset
    Jeg ansøgte også i december, jeg modtog et brev om manglende dokumenter i sidste uge, min kone tager det i morgen.
    Jeg hørte, at dem, der ansøgte i december, blev godkendt i januar, vi venter, forhåbentlig kommer vores svar snart.

    Northyyy
    deltager

    Vær hilset
    Jeg ansøgte også i december, jeg modtog et brev om manglende dokumenter i sidste uge, min kone tager det i morgen.
    Jeg hørte, at de ansøgere, der ansøgte i december, fik godkendelse i januar. Vi venter ikke.

    Merhaba
    Jeg håber, du får svar om to uger og får godt nyt fra den udenlandske afdeling.

    ozzzyj
    deltager

    Vær hilset
    Jeg ansøgte også i december, jeg modtog et brev om manglende dokumenter i sidste uge, min kone tager det i morgen.
    Jeg hørte, at de ansøgere, der ansøgte i december, fik godkendelse i januar. Vi venter ikke.

    Nå, den proces ændrer sig meget, de, der går til steder som små byer, har visum om 2 dage, 1 uge og venter på 6 måneder I️ Jeg ansøgte om visum den 8. november, for eksempel, mit visum kom i sidste uge, jeg ønsker dig snart

    stuttgartcocuk
    deltager

    Hej venner,

    Den 20. januar ansøgte jeg fra Ankara om et barn, mine dokumenter var komplette. Der var ikke noget negativt, så det var kort. Min kone bor i centrum af Stuttgart. Har nogen ansøgt fra Stuttgart, hvor lang tid tager det før? Der er dem, der ansøger fra byer som München og Berlin og modtager visum i en periode på 1 og en halv måned.

    mustafad
    deltager

    Venner, visakoncept er et meget relativt koncept, jeg tror, ​​du er ældre end 1 måned, beting ikke dig selv for at rejse tidligt eller sent, fordi en ven er kommet om 2 uger og en ven er kommet i 3 måneder. Efter din indsendelse, når din situation er ok, når du har indsendt dine dokumenter, når visumet dig inden for få uger, så intet tip, du får herfra, vil ikke fremskynde dit job, så dit job ligger helt i officernes hænder, så der er intet andet valg end at vente på det bedste. Nogle venner sagde, at de skulle gå og ikke følge dit job før 3. måned på nogen måde, men jeg finder det forkert, eller rettere, hvis dine dokumenter er ankommet til Tyskland, er der en politibetjent, der passer på din ægtefælle, og du kan få oplysninger fra den pågældende officer, jeg håber, at alle har et visum på afhandlingstidspunktet.

    mustafad
    deltager

    I dag er mit visum kommet til dem, der venter.

    : politik:

    cns24
    deltager

    I dag er mit visum kommet til dem, der venter.

    Held og lykke  :)

Viser 12 svar - 526 til 537 (537 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.