2019 Tyskland Visa-forventninger

VELKOMMEN TIL ALMANCAX FORA. DU KAN FINDE ALLE DE INFORMATIONER, DU SØGER OM TYSKLAND OG DET TYSKE SPROG, I VORES FORA.
    Blue34
    deltager

    Jeg starter dette emne for vores venner, der vil dele deres ideer om visumspørgsmål fra 2019, jeg håber, at alt vil være til gavn for alle...

    Ønsker han
    deltager

    :)

    ozzzyj
    deltager

    Jeg forstår dig godt. Nogle gange sker der tilbageslag i livet. Vi havde bryllup i august Jeg ventede på aftalen fra september til november. Jeg har ventet på visumgodkendelse siden november. Der er meget travlt i udlændingeafdelingen vi er tilknyttet, og for cirka 4 uger siden sendte min kone en e-mail til udlændingeafdelingen. I sidste uge modtog vi i svaret på e-mailen nyheden om, at "dokumenterne, der skal sendes fra konsulatet, er endnu ikke modtaget, vi må vente på grund af for stor arbejdsbyrde, og vi er nødt til at sende en e-mail en gang til."
    Jeg kan ikke fatte, hvordan konsulatet ikke kunne levere dokumenterne til udlændingeafdelingen i så lang tid (2.5 måned). Mon ikke der er et problem med konsulatet eller er der mulighed for, at vi bliver indkaldt til krydsforhør efter ventetiden overstiger 2.5 måned? (Udover aldersforskellen har vi ikke en situation, der kræver krydsforhør, men jeg har en fornemmelse af, at vi bliver indkaldt til krydsforhør i nogle dage) Det er i dag 78 dage siden, jeg søgte. Jeg håber, vi snart får gode nyheder. 🙋🏻‍♀️

    Hold dit hjerte friskt min skat, det er derfor det er meget langsomt og besværligt.. Sendte de denne e-mail til din ægtefælle i sidste uge?
    Jeg havde også frygten for krydsforhør eller frygt for afvisning.Som tiden går, kommer sådanne ting ufrivilligt til at tænke på.Når det kommer til krydsforhør, står det slet ikke klart.Hvad jeg har fået af folks oplevelser her omkring eller fra folks samtaler på YouTube er, at der er personer, der bliver indkaldt til krydsforhør 1 måned og 1,5 måned efter ansøgningen.Der er også folk, der ventede i en måned og blev ringet op i slutningen af ​​perioden.. 🤷🏻‍ ♀️ Men prøv ikke at tænke på disse ting, som du sagde, der er ingen aldersforskel eller noget mistænkeligt i dit tilfælde... Ifølge hvad de siger, er dine dokumenter ikke blevet sendt, men det tyske konsulat skal faktisk sende dem om 3 måneder. 2,5-1 uger at sende ikke? Jeg ved det ikke skat, måske sagde de det fordi de ikke ville give information 🤷🏻‍♀️ Jeg venter på din gode nyhed 🙏🏻

    Merhabalar
    Systemet skrider ikke godt frem
    Vi har ikke sendt en e-mail nogen steder, og vi har ingen oplysninger om, hvorvidt dokumenterne er nået frem eller ej.
    De sagde, at hvis vi forsøger at få information, hvis vi ringer eller sender en e-mail, vil det tage længere tid, og vi venter på svar.
    Fordi vi ventede så længe, ​​er der ingen tålmodighed tilbage
    Hvilken by er din?

    Da din proces startede for omkring 1 måned siden, ville det ikke være hensigtsmæssigt at sende en e-mail lige nu. Men efter en måned eller deromkring, hvis du ikke hører om status for dit visum, kan din ægtefælle sende en e-mail til udlændingeafdelingen og forklare din situation på tysk for at lære om status for dit visum. Jeg har også skrevet en del kommentarer på de foregående sider om, hvorvidt man skal sende mail eller ej. Men efter nogle personers rygter om, at den e-mail, der blev sendt til udlændingeafdelingen, fremskyndede processen, sendte vi en e-mail på et officielt sprog, der beskriver vores situation under hensyntagen til forlængelsen af ​​processen. Og vi fik svaret sagde jeg ovenfor.
    Du tror, ​​at du venter længe, ​​fordi du har været så uheldig at vente 7 måneder på grund af din ægtefælles tilstand, før du ansøgte om visum. Det er normalt at vente 1-2 måneder på visumgodkendelse. Jeg håber, at din næste proces ikke bliver for lang. Det er en rigtig svær situation. Vi skal bo i Magdeburg.

    Hold dit hjerte friskt min skat, det er derfor det er meget langsomt og besværligt.. Sendte de denne e-mail til din ægtefælle i sidste uge?
    Jeg havde også frygten for krydsforhør eller frygt for afvisning.Som tiden går, kommer sådanne ting ufrivilligt til at tænke på.Når det kommer til krydsforhør, står det slet ikke klart.Hvad jeg har fået af folks oplevelser her omkring eller fra folks samtaler på YouTube er, at der er personer, der bliver indkaldt til krydsforhør 1 måned og 1,5 måned efter ansøgningen.Der er også folk, der ventede i en måned og blev ringet op i slutningen af ​​perioden.. 🤷🏻‍ ♀️ Men prøv ikke at tænke på disse ting, som du sagde, der er ingen aldersforskel eller noget mistænkeligt i dit tilfælde... Ifølge hvad de siger, er dine dokumenter ikke blevet sendt, men det tyske konsulat skal faktisk sende dem om 3 måneder. 2,5-1 uger at sende ikke? Jeg ved det ikke skat, måske sagde de det fordi de ikke ville give information 🤷🏻‍♀️ Jeg venter på din gode nyhed 🙏🏻

    Hej skat,
    Først og fremmest tak for dine gode ønsker.
    Ja, de har lige sendt den e-mail, jeg sagde til min kone. Jeg kunne ikke finde ud af præcis, hvad det var. Måske ønskede betjenten ikke at give oplysninger, måske blev vores dokumenter ikke sendt til konsulatet.
    Efterhånden som processen bliver længere, farer negative tanker ufrivilligt ind i mit hoved. Vi har intet andet valg end at vente på vores nuværende situation.
    Bosatte du dig i Tyskland?

    ozzzyj
    deltager

    Hej skat,
    Først og fremmest tak for dine gode ønsker.
    Ja, de har lige sendt den e-mail, jeg sagde til min kone. Jeg kunne ikke finde ud af præcis, hvad det var. Måske ønskede betjenten ikke at give oplysninger, måske blev vores dokumenter ikke sendt til konsulatet.
    Efterhånden som processen bliver længere, farer negative tanker ufrivilligt ind i mit hoved. Vi har intet andet valg end at vente på vores nuværende situation.
    Bosatte du dig i Tyskland?

    Hvis der ikke er nogen negativ situation, så fortvivl ikke dig selv, medmindre det er relateret til indkomst eller juridisk, dårlig journal osv.. din plads er langsom, jeg har læst alle dine beskeder. De har måske sagt ikke at give oplysninger, hvorfor skulle det tage 2,5 måned for konsulatet at sende dem? Der var dem, der skrev før, min kære, stødte du på? Da jeg læste siderne, stødte jeg på, at de kastede bolden efter hinanden, som om de sagde, at dokumenterne var væk, nogle gange sagde udlændingens filial, at dette sted ikke eksisterede, konsulatet sagde: "Jeg sendte det, det sted kom ikke til os". Jeg håber, at dine problemer snart ender, mine bønner er med dig og dig. 🙏🏻
    Jeg havde lægearbejde at tage mig af, og jeg har lige pakket mine ting, jeg er i lufthavnen lige nu ☺️

    Hvis der ikke er nogen negativ situation, så fortvivl ikke dig selv, medmindre det er relateret til indkomst eller juridisk, dårlig journal osv.. din plads er langsom, jeg har læst alle dine beskeder. De har måske sagt ikke at give oplysninger, hvorfor skulle det tage 2,5 måned for konsulatet at sende dem? Der var dem, der skrev før, min kære, stødte du på? Da jeg læste siderne, stødte jeg på, at de kastede bolden efter hinanden, som om de sagde, at dokumenterne var væk, nogle gange sagde udlændingens filial, at dette sted ikke eksisterede, konsulatet sagde: "Jeg sendte det, det sted kom ikke til os". Jeg håber, at dine problemer snart ender, mine bønner er med dig og dig. 🙏🏻
    Jeg havde lægearbejde at tage mig af, og jeg har lige pakket mine ting, jeg er i lufthavnen lige nu ☺️

    Vi har ikke nogen negativ situation, der vil modtage visumafslag. Min kone har i øjeblikket et fast job. Vi har et hus at bo i. Gudskelov har vi ingen problemer med den retsmedicinske journal. Efterhånden som processen bliver længere, begynder folk uundgåeligt at få negative tanker.Jeg ved, at fordi vi er lovligt gift, og vi opfylder alle betingelserne, vil det visum helt sikkert blive godkendt. Men når?
    Jeg ønsker dig held og lykke i dit nye liv. Håber vi ses en dag 🙋🏻‍♀️

    Ønsker han
    deltager

    :)


    Merhabalar
    Min kone modtog et brev i dag
    De ville have os til at bevise sandheden om vores ægteskab.
    Whatsap samtale, hvor vi mødtes først, hvem introducerede os, bryllupsbilleder osv. Papirer om min kones lønpapirer om 5 års arbejde Papiret som hun arbejder på pt.
    Hvad betyder det

    Grunden til, at de vil have din Whatsapp-korrespondance og billeder: for at se, om dit ægteskab er ægte. De ønsker også dokumenter om din ægtefælles tidligere arbejdsplads, da han er ny i sit nuværende job, hvor længe han har arbejdet i sit tidligere job, hvis der er et problem med hans job. Fordi din ægtefælle er ansvarlig for at tage sig af dig, når du tager dertil. Spørgsmålene kan sidde fast i deres hoveder, hvor længe de arbejdede på det tidligere job, vil de blive fast i deres nye job. Tyskland er et land bygget på et meget garantisystem. De lægger stor vægt på familiens økonomiske udvikling. Det er derfor, de vil have din ægtefælles forretningsdokumenter så detaljerede. Jeg tror, ​​der ikke vil være noget problem, hvis du leverer de dokumenter og billeder, de anmoder dig om.

    Ayyyy meget glad 😁😊
    Min kone modtog et brev fra Udlændingekontoret. Efter dette brev godkendes visummet normalt inden for 1-2 uger... i dag er det den 83. dag. Jeg glæder mig til den gode nyhed🙏

    Ønsker han
    deltager

    :)

    Merhabalar
    Jeg blev spændt, da jeg så denne besked fra dig, er det virkelig tilfældet?
    Manglende dokumenter i brevet sendt til min kone
    Hvad står der i det brev, du modtog?
    Inshallah, du vil modtage gode nyheder så hurtigt som muligt, selvfølgelig glæder jeg mig til det.

    Hej alle,
    Jeg kender ikke det nærmere indhold af brevet. Da jeg søgte til konsulatet, tog de for mange dokumenter fra mig. Ligeledes havde udlændingekontoret tidligere bedt min kone om nogle dokumenter. For omkring en måned siden sendte min kone en e-mail til udlændingekontoret på tysk for at få at vide om visummets skæbne. I sidste uge modtog vi svaret på den e-mail, at "mine dokumenter er ikke sendt til dem af konsulatet, vi skal fortsætte med at vente tålmodigt". I weekenden modtog jeg et brev fra udlændingekontoret, hvori jeg anmodede om min kones 12-måneders løn og nogle forsikringsdokumenter.
    Da jeg læste alle familiesammenføringsvisumposterne her i de sidste 2 år, udledte jeg, at visumgodkendelsen for det meste blev modtaget et par uger efter brevet.
    Lad det være bøvlet. Til sidst fyldte vi 84 dage.
    Processen varierer meget fra person til person, så jeg kan ikke give dig klare oplysninger. Nogle mennesker får ikke engang et brev, men et pas sendes direkte til deres ægtefæller.
    Jeg håber, vi snart får gode nyheder.

    Ønsker han
    deltager

    :)

    Ønsker han
    deltager

    :)

Viser 15 svar - 496 til 510 (537 i alt)
  • For at svare på dette emne skal du være logget ind.